ПИТАННЯ УДОСКОНАЛЕННЯ ВИКЛАДАННЯ «БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ» СТУДЕНТАМ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

Автор(и)

  • О. Г. Чорна Кам ’янець-Подільський національний університет, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2008-14.218-219

Анотація

Розглянуто проблеми організації викладання “Безпеки життєдіяльності” у вищих закладах освіти.

Ключові слова: безпека, життєдіяльність, освіта, знання, проблема.

The problems of organization of teaching of safety of vital functions are considered in higher establishments of education.

Key words: safety, vital functions, education, knowledge.

Посилання

Програма нормативної дисципліни “Безпека життєдіяльності” для студентів вищих навчальних закладів освітніх рівнів “неповна вища освіта” та “базова вища освіта” всіх спеціальностей. - К., 2002.

Безпека життєдіяльності, цивільна оборона та охорона праці // Інтегрована навчальна програма. - К.: Освіта України, 2005. - 24 с.

Кузнецов В.О., Мухін В.В., Буров О.Ю. та ін. Концепція освіти з напрямку «Безпека життя і діяльності людини» // Інформаційний вісник «Вища освіта». - К.: Видавництво науково-методичного центру вищої освіти МОНУ, 2001. -№6. - С. 6-17.

Биков В.І., Кожем’якін О.С. Удосконалення процесу викладання дисципліни «Безпека життєдіяльності» у вищих закладах освіти // Безпека життєдіяльності. - 2007. - №5. -С.38-39.

Кобилянський О.В. Проблеми підготовки спеціалістів з безпеки життєдіяльності у вищих навчальних закладах // Матеріали VIII МНПК «Гуманізм та освіта» - 2006. - 1113 червня 2006 року. - Вінниця: Вінницький національний технічний університет, 2006.

##submission.downloads##

Опубліковано

2008-05-29