ІНТЕРАКТИВНІСТЬ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

Автор(и)

  • М. В. Каленик Сумський державний педагогічний університет імені A.C.Макаренка, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2007-13.26-28

Анотація

У статті доводиться, що іитерактивиість є природнім компонентом сучасного навчального процесу з фізики в загальноосвітніх навчальних закладах.

Ключові слова: компонент, навчання, досвід, перетворення, цикл, інтерактивність.

In the article it is proved, that interactivity is a natural component of modem educational process on physics in general educational institutions.

Key words: component, studies, experience, transformation, cycle, interactiveness.

Посилання

Каган М.С. Человеческая деятельность. (Опыт системного анализа). - М.: Политиздат, 1974. - 328 с.

Каленик В.И. Интеграция идей организации процесса обучения в общеобразовательной школе. - Сумы: МКИПП "Мрия", 1992. - 164 с.

Каленик М.В. Розвиток творчих здібностей учнів у циклах навчального процесу з фізики // Наукові записки. - Випуск 55. - Серія: Педагогічні науки. - Кіровоград: РВЦ КДГТУ ім. В.Винниченка, 2004. - С.46-52.

Кашин Н.В. Методика физики. Пособие для препод. физики. 3-є изд., перераб. и доп. - М.: Госиздат, 1922.

Лобанов А.А. Основы профессионально-педагогического общения. - М.: Академия, 2002. - 204 с.

Махмутов М.И. Современный урок: Вопросы теории. - М.: Педагогика, 1981. - 192 с.

Поваляева М.А. Деловое общение. - Ростов-на-Дону: Феникс, 2006. - 222 с.

Пометун О.І. та ін. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання: Науково-методичний посібник / О.І.Пометун, Л.В.Пироженко; За ред. О.І.Пометун. - К: Виробництво А.С.К., 2004. - 192 с.

Шарко В.А. Сучасний урок фізики: технологічний аспект: Посібник для вчителів і студентів. - К.: 2005. - 220 с.

ШвыревB.C. Научное познание и принцип деятельности. -М.: Наук, 1984.

И. Юдин Э.Г. Системный подход и принцип деятельности. -М.: Наука, 1978.-320 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2007-11-30