ОСНОВНІ АСПЕКТИ ПРОЦЕСУ ОЦІНЮВАННЯ В УМОВАХ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ ФІЗИКИ

Автор(и)

  • М. В. Моштак Кам ’янець-Подільський державний університет, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2007-13.35-38

Анотація

В статті розкриваються особливості процесу оцінювання в умовах особистісно-орієнтованого навчання фізики, подано основні характеристики понять "оцінювання" та "особистісно орієнтоване навчання".

Ключові слова: особистісний та особистісно-орієнтований підходи, особистісно-орієнтоване навчання, оцінювання, оцінка, процес, вимірювання, функція, об’єктивність, якість.

The article envisages the peculiarities of the process of estimation during personality oriented teaching of physics, the main characteristic features of the term "evaluation" and "personality oriented education".

Key words: personal and personality oriented approach, Отримано: 15.11.2007

personality oriented education, estimation, evaluation, process, measurement, function, objectivity, quality.

Посилання

Амонашвши Ш.А. Обучение. Оценка. Отметка. - М.: Знание, 1980. - 96 с.

Атаманчук П.С., КухА. Узгодження нормативних критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів з вимогами особистісно орієнтованого навчання фізики і і Фізика та астрономія в школі. -2002. - №1. - С. 17-20.

Аузіна М.О. Система комплексної діагностики знань студентів: Навчальний посібник для викладачів і студентів вищих навчальних закладів / М.О.Аузіна, Г.Г.Голуб, А.М.Возна; Національний банк України, Львівський банківський інститут НБУ. - Львів, 2002. - 40 с.

Близнюк C.JI. Роль оцінки у вдосконаленні знань, умінь і навичок учнів. - К., 1983. -46 с.

Вигоеська О.І. Рудакіеська С.В. Особистісно орієнтоване навчання. Як його технологізувати? і і Педагогіка толерантності . - 2000. - №4. - С .27-33.

Делікатний К.Г. Авторитет оцінки. - К.: T-во "Знання" УРСР, 1990.-48 с.

Десятниченко Н.М. Роздуми про особистісно-орієнтоване навчання//Відкритий урок. -2001. -№13-14. -С.3-5.

Журецький Я.І. Особистісно орієнтований підхід до навчання // Наукові праці. T.IV. - Миколаїв: МФНаУКМА, 1999. - С.80-82.

Зварич І. Проблема удосконалення контролю і оцінки знань студентів і і Рідна школа. - 2000. - №10. - С.43-45.

Оцінка знань студентів та якості підготовки фахівців, методичні та методологічні аспекти: Навчальний посібник / А.И.Ягодзінський, А.О.Муромцева, Л.В.Іванова та ін. - К.,

-216 с.

Петренко Л. Виховна функція оцінки і і Рідна школа. -2002.-№11.-С.15-17.

Подмазин С.И. Личностно-ориентированное образование: Социально-философское исследование / Запорожский гос. ун-т. - Запорожье: Просвіта, 2000. - 250 с.

Семиченко В., Заслуженюк В. Проблема педагогічного оцінювання // Рідна школа. - 2001. - №7. - С.3-9.

Якиманская И.С. Разработка технологии личностноориентированного обучения // Вопросы психологии. -1995.-№2.-С.31-41.

##submission.downloads##

Опубліковано

2007-11-30