МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ РЕАЛІЗАЦІЇ ЛАБОРАТОРНОГО ПРАКТИКУМУ З ФІЗИКИ В ТЕХНІКУМАХ ТА КОЛЕДЖАХ В УМОВАХ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • О. М. Павлюк Кам ’янець-Подільський індустріальний технікум, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2007-13.44-46

Анотація

В даній статті розглянуто різні методи проведення лабораторного практикуму в умовах особистісно орієнтованого навчання.

Ключові слова: особистісно орієнтоване навчання, лабораторний практикум, контроль знань, еталонні завдання.

In the article is considered some methodical features of laboratories practicum in the conditions of the personal orientation teaching for objective appreciation results of student’s achievement

Key words: laboratories practicum, personal orientation teaching, reference tasks, knowledge control.

Посилання

Атаманчук П.С. Управління процесом навчально-пізнавальної діяльності. - Кам’янець-Подільський: К-ПДПУ,

-С.44-64.

Атаманчук П.С., Мендерецький В.В. Цільова програма як засіб планування елементів фахової підготовки майбутніх учителів фізики. - Кам'янець-Подільський, 2006. - 108 є.

Савченко О.Я. Ознаки особистісно-орієнтованої підготовки майбутнього вчителя і і Творча особистість вчителя: проблеми теорії і практики. - К., 1997.

Руководство по проведению лабораторных работ по физике для средних специальных учебных заведений. - 2-е изд. / Р.А.Дондукова. - М.: Высш. шк., 1988.

##submission.downloads##

Опубліковано

2007-11-30