КОНТРОЛЬ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ В СИСТЕМІ ЇХ ПІДГОТОВКИ ДО САМОРЕГУЛЬОВАНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Т. П. Поведа Кам ’янець-Подільський державний університет, Ukraine
  • Р. А. Поведа Кам ’янець-Подільський державний університет, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2007-13.47-50

Анотація

В статті обгрунтована необхідність здійснення різних видів контролю як головної передумови цілеспрямованого управління навчально-пізнавальною діяльністю учнів на кожному етапі оволодіння знаннями з фізики. Окреслено основні умови для здійснення самоконтролю, самооцінки та самоуправління діяльністю учнями з можливістю переведення навчання в саморегульований процес.

Ключові слова: контроль, рівень особистісних досягнень, еталон, самоконтроль, самооцінка, самоуправління.

In the article the necessity of realization of different types of control is grounded as main pre-condition of purposeful management of students educational-cognitive activity on every stage of capture knowledges from physics. Outlined basic terms for realization of self-control, self-appraisal and selfgovernment activity by students.

Keywords: control, level of personality achievements, standard, self-control, self-appraisal, self-government.

Посилання

Атаманчук П.С. Інноваційні технології управління навчанням фізики. - Кам’янець-Подільський: КПДУ, інформаційно-видавничий відділ, 1999. - 174 с.

Атаманчук П.С., Семерня О.М. Методичні основи управління навчанням фізики: Монографія. - Кам’янець-

Подільський: КПДУ, інформаційно-видавничий відділ,

- 196 є.

Гальперин П.Я. Введение в психологию. - М: Изд-во МГУ, 1976.- 146 є.

Ніколаєв О.М. Методичне забезпечення оперативного та тематичного контролю в умовах особистісно орієнтованого навчання фізики: Автореф. дис. ... канд. пед. наук. - К.,

-20 є.

Державний стандарт базової і повної середньої освіти // Освіта України, спецвипуск. - №5. - 20 січня 2004 р. - 79 с.

Оноприенко О.В. Проверка знаний, умений и навыков учащихся по физике в средней школе: книга для учителя. -М.: Просвещение, 1988.

Пурышева Н.С. Проверка и оценка знаний, умений и навыков учащихся в учебном процессе // Методика преподавания школьного курса физики. - М., МГПИ им. В.И.Ленина, 1979.

Разумовский В.Г., Кривошапова Р.Ф., Родина Н.А. Контроль знаний учащихся по физике. - М.: Просвещение, 1982.

Павелків Р.В. Загальна психологія: Підручник. - К., 2000. -506 с.

Присяжна Т.С., Шарко В.Д Технології контролю навчальних досягнень учнів // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського державного університету: Серія педагогічна.

- Кам’янець-Подільський: КПДУ, ред.-видав, відділ, 2005. -Вин. 11. -С.69-72.

Шарко ВД. Набуття досвіду контрольно-оціночної діяльності в процесі підготовки фахівця // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського державного університету: Серія педагогічна. - Кам’янець-Подільський: КПДУ, ред,-видав. відділ,2005. -Вип. 11. -С.94-97.

##submission.downloads##

Опубліковано

2007-11-30