НАВЧАННЯ МИСТЕЦТВУ РОЗВ’ЯЗУВАТИ ЗАДАЧІ ЯК ПІДГОТОВКА ДО ТВОРЧОЇ РОБОТИ

Автор(и)

  • Р. І. Швай Національний університет "Львівська політехніка, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2007-13.60-62

Анотація

На конкретних прикладах показано можливість використання ідей Д.Пойа парадигматичного навчання для формування методів та прийомів розв’язування задач з фізики. Засвоєння алгоритмічних, конативних чи евристичних методів розв’язування задач мають вплив на формування досвіду вирішення важливих життєвих завдань, зокрема, творчих.

Ключові слова: метод, розв’язування задач, алгоритм, конатус, творчість.

The possibility to apply the D.Poya ideas of paradigmatic education for creation of methods and means of solving physical problems has been represented by specific examples. The learning of algorithmic, conative (direct) or heuristic methods to problems solving has an influence on the creation of the experience for the solving life important problems especially creative ones.

Key words: method, solving physical problem, algorithmic, conative, creative.

Посилання

Ґоральський А. Теорія творчості. - Львів.: Каменяр, 2002. -144 с.

Ґоральський А. Правила тренінгу творчості: Методичний посібник. - Львів.: ВНТЛ, 1998. - 52 с.

Гутман В.П., Мещанский В.Н. Алгоритмы решения задач по механике в средней школе. - М.: Просвещение, 1988. -95 с.

Пойа Д. Математическое открытие. - М.: Наука, 1976. -448 с.

ПойаД. Как решать задачу. -М.: Учпедгиз, 1961. -207 с.

Римкееич А.П. Збірник задач з фізики для 9-11 класів середньої школи. - К.: Рад. пік., 1992. - 239 с.

Davidoff L.L. Introduction to psychology. - New York: McGraw-Hill, 1987. - 157 s.

##submission.downloads##

Опубліковано

2007-11-30