ДЕЯКІ АСПЕКТИ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ ТА ОЦІНЮВАННЯ ДОСЯГНЕНЬ РОЗУМОВО ОБДАРОВАНИХ УЧНІВ

Автор(и)

  • Б. Г. Кремінський Інститут інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2007-13.84-87

Анотація

Розглядається проблема навчання фізики учнів, рівень здібностей яких вищий ніж в однолітків, та оцінювання їх навчальних досягнень в умовах домінування тестової форми контролю.

Ключові слова: навчання фізики, обдарованість, учні, навчальні досягнення.

The problem of teaching pupils with the high level of intellectual faculties and estimation of their achievements in studying provided domination of testing control are considered.

Key words: teaching Physics, gifts, pupils, studying achievements.

Посилання

Единый государственный экзамен: физика: методика под-гот. / В.А.Орлов, Г.Г.Никифоров. - М.: Просвещение, 2006.

- 128 с.

Лейтес Н.С. Возрастная одаренность и индивидуальные различия: избранные труды. - М.: Издательство Московского психолого-социального института; Воронеж: Издательство НПО "МОДЭК", 2003. - 464 с.

Хлебников В.А., Нейман Ю.М. и др. Объективная оценка учебных достижений // Педагогическая диагностика. -2002. -№1.-С.67-76.

##submission.downloads##

Опубліковано

2007-11-30