ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ВИВЧЕННІ ДИДАКТИКИ ФІЗИКИ

Автор(и)

  • О. М. Кух Кам ’янець-Подільський державний університет, Ukraine
  • А. М. Кух Кам ’янець-Подільський державний університет, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2007-13.91-93

Анотація

Аналізуються можливості інтерактивних технологій навчання в умовах вивчення дидактики фізики. Розглянуто умови застосування "мозкового штурму" на матеріалі теми "Міжпредметні зв’язки фізики з предметами природничого циклу". Ключові слова: інтерактивна технологія, дидактика фізики, мозковий штурм.

Possibilities of interactive technologies of studies are analysed in the conditions of study of didactics of physics. The terms of application of "cerebral assault" are considered on material of theme the "Intersubject copulas of physics with the articles of natural cycle"

Key words: interactive technology, didactics of physics, cerebral assault.

Посилання

Зязюн І.А. Технологізація освіти в контексті удосконалення професійного розвитку особистості // Розвиток педагогічної і психологічної наук в Україні 1992-2002. Збірник наукових праць до 10-річчя АПН України / Академія педагогічних наук України. - Ч. 2. - Харків: "ОВС", 2002. - С.28-44.

Козлоеська І.М. Закони і закономірності дидактики і і Розвиток педагогічної і психологічної наук в Україні 19922002. Збірник наукових праць до 10-річчя АПН України / Академія педагогічних наук України. - 4.2. - Харків: "ОВС", 2002.-С.348-358.

Кремень В.Г. Філософія освіти XXI століття // Освіта України. - №102-103, 28 грудня 2002 року. - С.6-7.

##submission.downloads##

Опубліковано

2007-11-30