ДО ПИТАННЯ ПРО ОСОБЛИВОСТІ РОЗВ’ЯЗАННЯ ОКРЕМИХ ПРОБЛЕМ ОСВІТИ З ПОГЛЯДУ СУЧАСНОЇ ГУМАНІСТИЧНОЇ ПАРАДИГМИ

Автор(и)

  • Ю. М. Орищин Національний лісотехнічний університет України, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2007-13.96-99

Анотація

У цій статті на основі системного підходу зроблено спробу обгрунтувати один із можливих підходів до розв’язання важливих проблем, пов’язаних з кризою освіти. З погляду сучасної гуманістичної парадигми висвітлено засадничі чинники вдосконалення і розбудови навчального середовища - діяльнісний підхід та принцип фундаменталізації освіти.

Ключові слова: освіта, криза, гуманістична парадигма, навчальне середовище, фундаменталізація, інтеграція, діяльнісний підхід.

In the paper on the base of system approach one of the possible ways to solve the important problems concerned with crisis of education is grounded.

From the point of view of the modem humanistic paradigm the basic principles of improvement and construction of education environment are covered: the active approach and principle of education fundamentalization.

Key words: education, crisis, humanistic paradigm, education environment, fundametalization, integration, active approach.

Посилання

Гончаренко С. У. Принцип фундаменталізації освіти і і Наукові записки. - Кіровоград: КДПУ ім. В.Винниченка, 2004.

- Вип. 55. - Серія: Педагогічні науки. - С.4-9.

Сидоренко В., Білевич С. Фундаменталізація професійної підготовки як один з пріоритетних напрямів вищої освіти в Україні//Вища освіта в Україні. -2004. -№3. -С.135-141.

Садовников И. Фундаментализация как стратегическое направление модернизации содержания вузовского образования // Aima mater (Вестник высшей школы). - 2004. -№10. -С.29-30.

Недюха М. До питання про предмет методики викладання (Постнекласичні та синергетичні аспекти) і і Вища освіта в Україні. - 2003. - №4. - С.63-791.

Гроф С. Структура наукових революцій і і Перехід-IV. -2002.-Вип. 10. - С.52-56.

Матвієнко П.В., Огієнко С.О. До питання про сучасні парадигми в системі вищої школи // Професійна освіта. -2002.-№11.-С.63-72.

Делор Ж. Освіта - справжній скарб (ЮНЕСКО - 1996) // Шлях освіти / Пер. Н.Лавриненко. - 1997. - №2. - С.2-5.

Делор Ж. Освіта - справжній скарб (ЮНЕСКО - 1996) // Шлях освіти / Пер. Н.Лавриненко. - 1997. - №3. - С.2-5.

Самерханов Э. Принципы организации єдиного образовательного пространства в вузе // Aima mater (Вестник высшей школы). - 2006. - №4. - С.29-30.

Игнатулин В. Гуманистическая парадигма в естественно научном образовании і і Aima mater (Вестник высшей школы). -2005.-№8.-С.31-36.

Лазарев М. Системний підхід до розробки інтегрованих технологій вивчення інженерних дисциплін // Неперервна

професійна освіта: теорія і практика. - 2003. - №1. -С.69-78.

##submission.downloads##

Опубліковано

2007-11-30