ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ПРОБЛЕМНОГО МЕТОДУ ПРИ ВИВЧЕННІ ДИФРАКЦІЙНИХ ЯВИЩ

Автор(и)

  • Р. В. Паращук Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2007-13.99-101

Анотація

Розглянуто деякі педагогічні аспекти використання проблемного методу при вивченні дифракційних явищ фахівцями зв’язку.

Ключові слова: проблемний метод, дифракційне явище, фахівець зв’язку.

The article deals with some pedagogical aspects of utilization of problem method during studying of diffraction phenomenon by signalmen.

Key words: problem method, diffraction phenomenon, signalmen.

Посилання

Ищенко Д.В. Виховання курсантів вищих військових навчальних закладів у процесі навчання: Монографія. - Хмельницький: Вид-во АПВУ, 1998. -216 с.

Ягупов В.В. Загальнодидактичні основи навчання військовослужбовців строкової служби Збройних Сил України: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2002. - 34 с.

Лернер И.Я. Поисковые задачи в обучении как средство развития творческих способностей // Научное творчество / Под ред. С.Р.Микулинского и М.Г.Ярошевского. - М., 1969. - С.78-95

Нещадгт МІ. Військова освіта України: історія, теорія, методологія, практика: Дис... д-ра пед. наук: У вигляді монографії. 13.00.04 / Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України. - К., 2004. - 720 с.

Ильясов И.И. Структура процесса обучения. - М., 1986. -247 с.

Зверева И.М. Как активизировать обучение в вузе? - Горький: Педагогическое общество РСФСР, 1989. - 72 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2007-11-30