ЧИННИКИ УДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДИКИ ВИВЧЕННЯ МЕХАНІКИ В СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ НА ОСНОВІ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ НА ПРИКЛАДІ ВИВЧЕННЯ ВІЛЬНОГО ПАДІННЯ

Автор(и)

  • О. О. Черевата Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2007-13.106-108

Анотація

В статті розглядаються важливі чинники удосконалення традиційних форм навчання в школі на основі впровадження особистісно орієнтованого навчання, на прикладі вивчення вільного падіння.

Ключові слова: особистісно орієнтоване навчання, вільне падіння, знання, гра.

In the article the important factors of improvement of traditional forms of studies are examined at school on the basis of introduction of the personality oriented studies, on the example of study of the free falling.

Key words: personality oriented studies, free falling, knowledge, game.

Посилання

Ананьев Б.Г. Некоторые проблемы психологии взрослых -М.: Педагогика, 1972. - 192 с.

Ананьев Б.Г. О проблемах современного человекопозна-ния. - М.: Наука, 1977. - 380 с.

Бех І.Д. Особистісно зорієнтоване виховання: Науково-методичний посібник. - К.: ІЗМН, 1998. -204 с.

Бондаревская Е.В. Ценности личностно ориентированного образования і і Педагогика. - 1995. - №4. - С. 14-19.

Гончаренко С.У. Український педагогічний словник. -Київ: Либідь, 1997. - 376 с.

МаслоуА. Самоактуализация і і Психология личности: Тесты.-М.: МГУ, 1982.-С.108-117.

Райгородский Д.Я. Психология личности. - Т.1: Хрестоматия. - Издание второе, дополненное. - Самара: Издательский дом "БАХРАТ", 1999. - 448 с.

Роджерс Карл Р. Взгляд на терапию. Становление человека: Пер. с англ. - М.: Прогресс, 1994. -480 с.

Сериков В.В. Личностный подход в образовании: концепции и технологии: Монография. - Волгоград: Перемена, 1994.- 152 с.

Якиманская И.С. Личносно-ориентированое обучение в современной школе. - М., 1996. - 226 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2007-11-30