СИСТЕМНИМ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ СПЕЦІАЛЬНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ З АСТРОНОМІЇ У МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ФІЗИКИ

Автор(и)

  • Г. М. Бойко Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2007-13.122-125

Анотація

В статті розглядається проблема формування спеціальних компетентностей у майбутніх вчителів фізики і астрономії під час виконання лабораторного практикуму з астрофізики.

Ключові слова: Компетентності, компетенції, компетентнісний підхід, лабораторний практикум, вчитель фізики і астрономії, навчальна діяльність.

This article regards the problem of special competences in future Physics and Astronomy teachers during the performing of laboratory practice in Astrophysics.

Key words: Competences (authority), competence, competent approach, laboratory practice, teacher of Physics and Astronomy, educational activity.

Посилання

Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи (Бібліотека з освітньої політики) / Під заг. ред. О.В.Овчарук. - К.: ВАТ "Книжна друкарня наукової книги", 2004. - 112 с.

Развитие стратегического подхода к управлению в российских университетах / Под ред. Е.А.Князева. - Казань: Унипресс, 2001.-С.11-17.

Gibbons М. The university as an instrument for the development of science and basic research: the implications of mode 2 science // Emerging patterns of social demand and university reform: trough a glass darkly (Dill D., Sporu B., eds). - Oxford, 1995. -P.90-104.

Лайл М. Спенсер-мл. и Сайн М. Спенсер. Компетенции на работе: Пер. с англ. - М.: НИРРО, 2005. - 384 с.

Глоссарий терминов рынка труда, разработки стандартов образовательных программ и учебных планов. Европейский фонд образования. - ЕФО, 1997.

Байденко В.И. Компетенции: к освоению компетентност-ного подхода. Материалы к методологическому семинару. -М., 2004.

Стратегія реформування освіти в Україні: Рекомендації з освітньої політики. - К.: К.І.С., 2003. -296 с.

Angela Stoof, Rob L. Martens, Joroen J.G. van Merrienboer. Что есть компетенция? Конструктивный подход как выход из замешательства: Пер. с англ. Е.Орел. - OPEN UNIVERSITY OF THE NETHERLAND, 2004.

Сорбонская и Болонская декларации // Альма матер. -2000. -№6.-С. 19-20.

Лукиче Г.А. Болонский процесс - императив развития высшего образования в Европе і і Высшее образование сегодня. -2002. -№2. - С.42-45.

Раков С.А. Формування математичних компетентностей учителя математики на основі дослідницького підходу в навчанні з використанням інформаційних технологій: Ав-тореф. дис... доктора пед. наук: 13.00.02 / Харківський нац. пед. універ. ім. Г.С.Сковороди. - Харків, 2005. -23 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2007-11-30