ОРГАНІЗАЦІЯ ЛАБОРАТОРНОГО ПРАКТИКУМУ В СИСТЕМІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ФІЗИКИ

Автор(и)

  • О. М. Ніколаєв Кам ’янець-Подільський державний університет, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2007-13.147-149

Анотація

Описано механізм управління пізнавальною діяльністю студентів в ході виконання лабораторного практикуму з методики викладання фізики. Досліджено методику та техніку проведення навчального фізичного експерименту на прикладі вивчення теми "Властивості пари".

Ключові слова: еталонні вимоги, цільова програма, рівні засвоєння знань, експеримент, фізика.

The mechanism of management of students cognitive activity is described during implementation of laboratory practical work from the method of teaching of physics. Investigational method and technique of lead through of educational physical experiment on the example of study of theme of "Property of pair"

Key words: standard requirements, having a special purpose program, even mastering of knowledges, experiment, physics.

Посилання

Атаманчук П.С. Інноваційні технології управління навчанням фізики. - Кам'янець-Подільський: К-ПДПІ, інформаційно-видавничий відділ, 1999. - 174 с.

Методика преподавания физики в 8-10 классах средней школы. 4.2 / В.П.Орехов, А.В.Усова, С.Е.Каменецкий и др.; Под ред. В.П.Орехова, А.В.Усовой. - М.: Просвещение, 1980.-351 с.

Ніколаєв ОМ., Волошин ММ. Впровадження еталонних вимог в системі фахової підготовки майбутнього фахівця і і Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського державного університету: Серія педагогічна: Проблеми дидактики фізики та шкільного підручника фізики в світлі сучасної освітньої парадигми. - Кам’янець-Подільський: Кам’я-нець-Подільський державний університет, редакційно-видавничий відділ, 2006. - Вип.12. - С. 148-150.

Шут М.І., Сергієнко В.П. Психолого-педагогічні основи розуміння фізики // Збірник наукових праць Кам’янець-По-дільського державного університету. - Кам’янець-Поділь-ський: Кам’янець-Подільський державний університет, редакційно-видавничий відділ, 2003. - Вип.9. - С.52-54.

##submission.downloads##

Опубліковано

2007-11-30