СУЧАСНІ ЗАСОБИ ЕКСПЕРИМЕНТУВАННЯ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ФІЗИКИ

Автор(и)

  • Н. В. Подопригора Кіровоградський державний педагогічний університет імені В.Винниченка, Ukraine
  • М. І. Седовий Кіровоградський державний педагогічний університет імені В.Винниченка, Ukraine
  • О. М. Трифонова Кіровоградський державний педагогічний університет імені В.Винниченка, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2007-13.154-157

Анотація

Удосконалення і розвиток системи навчального фізичного експерименту потребує комплексного підходу до впровадження сучасних досягнень науки і техніки та вимог ергономіки і відображення цих аспектів у підготовці майбутнього вчителя фізики.

Ключові слова: індустрія навчальних засобів, інформаційно-комунікаційні технології, комп’ютерна техніка, ергономічний підхід, лабораторні моделі, цифрова вимірювальна техніка, підготовка вчителя фізики.

An improvement and development of the system of educational physical experiment needs complex approach to introduction of modem achievements of science and technique and requirements of ergonomics and reflection of these aspects in preparation of future teacher of physics.

Key words: industry of educational facilities, of informa-tively-communications technologies, computer’s technique, ergonomics approach, laboratory models, digital measuring technique, preparation of teacher of physics.

Посилання

Державні стандарти базової і повної середньої освіти. Проект (витяги) // Трудова підготовка в закладах освіти. -2003.-№1 (27).-С.11-14.

Биков В.Ю. Теоретико-методологічні засади моделювання навчального середовища сучасних педагогічних систем. Інформаційні технології і засоби навчання: 36. наук, праць / За ред. В.Ю.Бикова, Ю.О.Жука / Інститут засобів навчання АПН України. - К.: Атіка, 2005. - 272 с.

Величко С.П., Костенко ЛД. Вивчення основ квантової фізики: Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів. - Кіровоград: РВЦ КДПУ ім. В.Винниченка, 2002. - 274 с.

Величко С.П., Сальник IB. Графічний метод дослідження природних явищ у навчанні фізики: Навчальний посібник для студентів педагогічних вищих навчальних закладів освіти -Кіровоград: РВЦ КДПУ ім. В.Винниченка, 2002. - 167 с.

Величко С.П., Сірик Е.П. Нове навчальне обладнання для спектральних досліджень. Посібник для студ. фіз.-мат. фак-тів пед. вищих навч. закладів. - 2-е вид., перероб. -Кіровоград: ТОВ "Імекс-ЛТД", 2006. -2002 с.

Воекотруб В.П. Ергономіка навчального експерименту. -Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В.Винниченка, 2005. - 308 с.

Воекотруб В.П., Подопригора Н.В. Лабораторний практикум з фізичних основ автоматики і електроніки: Для студентів вищих педагогічних навчальних закладів. - Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В.Винниченка, 2003. - 88 с.

Жук 0.0. Вивчення фізики з використанням засобів інформаційно-комунікаційних технологій. Засоби і технології єдиного інформаційного освітнього простору: 36. наук, праць / За ред. В.Ю.Бикова, Ю.О.Жука / Інститут засобів навчання АПН України. - К ..Атака, 2004. - 240 с.

Подопригора Н.В. Роль експериментальних задач в адаптації першокурсників до фізичних лабораторних практикумів // Наукові записки. - Випуск 60. - Серія: Педагогічні науки. - Кіровоград: РВВ КДГТУ ім. В.Винниченка. - 2005. -Частина 2.-С.313-317.

Садовий МІ. Науково-методологічні основи шкільного курсу квантової фізики. - Кіровоград: Прінт-Імідж, 1998. -318 с.

Сергієнко В.П., ШутМ.І. Теоретико-методичні особливості використання сучасних комп’ютерно-орієнтованих засобів навчання із загальної фізики і і Засоби і технології єдиного інформаційного освітнього простору: 36. наук, праць / За ред. В.Ю.Бикова, Ю.О.Жука / Інститут засобів навчання АПН України. - К.: Атіка, 2004. - 240 с.

Трифонова ОМ. Експериментальне визначення універсальних фізичних сталих - як чинник відповідності змісту навчального процесу дидактичним принципам // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського державного університету: Серія педагогічна: Проблеми дидактики фізики та шкільного підручника фізики в світлі сучасної освітньої парадигми. - Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Поділь-ський державний університет, редакційно-видавничий відділ, 2006. - Вин. 12. - С.234-236.

##submission.downloads##