СТВОРЕННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ ПІДРУЧНИКІВ НОВОГО ТИПУ З ФІЗИКИ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

Автор(и)

  • Л. Ю. Збаравська Подільський державний аграрно-технічний університет, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2007-13.192-194

Анотація

В статті проаналізовані основні теоретичні положення створення та використання підручників нового типу для студентів вищих навчальних закладів.

Ключові слова: підручник, фізика, навчальний процес.

In the article the substantive theoretical provisions of creation and uses of textbooks of new type are analysed for the students of agrarian-technical educational establishments.

Key words: textbook, physics, educational process.

Посилання

Атаманчук П.С. Прогнозування фізичної освіти в умовах особистісно орієнтованого навчання // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського державного університету: Серія педагогічна: Методологічні принципи формування фізичних знань учнів і професійних якостей майбутніх учителів фізики та астрономії. - Кам'янець-Подільський: К-ПДУ. 2003. Вип. 9. - С. 11.

Атаманчук П.С. Концепція управління навчально-пізнавальною діяльністю в навчанні фізики 11 Фізика та астрономія в школі. - 1999. - №3. - С.3-6.

Богданов І.Т. Методика навчання загальної фізики на факультетах нефізичних спеціальностей у вищих навчальних педагогічних закладах: Дис... канд. пед. наук. - Запоріжжя,

-210 с.

Бушок Г.Ф.. Півень Г.Ф. Курс фізики. - K.: Вища пік., 1981. -Ч. 2.-280 с.

Бушок Г.Ф., Півень Г.Ф. Курс фізики. -K.: Вища пік., 1981. -Ч. 1.-408 с.

Бушок Г Ф„ Венгер Е.Ф. Методика преподавания общей физики в высшей школе. - K.: НАН Украины, 2000. - 415 с.

Гончаренко С.У. Український педагогічний словник. - K.: Либідь, 1997. -374 с.

Гончаренко С.У. Методологічні і теоретичні основи формування в учнів середньої школи природничонаукової картини світу: Дис.... докт. пед. наук у формі наук, доповіді:

00.01.-K.. 1989.-56 с.

Касперськіш A.B. Радіоелектроніка в системі формування фізичних і технічних знань у середніх загальноосвітніх та вищих педагогічних навчальних закладах: Дис.... докт. пед. наук: 13.00.02. - K.. 2003. - 524 с.

Коношевськіш ЛЛ Дослідження особливостей застосування комп'ютерної техніки в навчальному процесі педвузу (на матеріалі курсу фізики): Автореф. дис... канд. пед. наук:

00.02 / НПУ ім. М.П.Драгоманова. - K., 1997. - 24 с.

Коршак Є.В., Вознюк М.В., Нижник В.Г. Програми для фізико-математичних факультетів педагогічних інститутів: 36. №2 / За заг. ред. М.І.ІІІкіля та Г.П.Грищенка. - K.. 1992.

- 144 с.

Лузік Є.В. Теорія і методика загальнонаукової підготовки в інженерній вищій школі: Дис...док. пед. наук. - K., 1996. -240 с.

Медведева Л.В. Методика проведения практических и лабораторных занятий на базе ЭВМ в профессионально направленном курсе физики: Автореф.... канд. пед. наук. -СПб.. 1993.-І8 с.

Мелашина А.М., Зотова II.К. О преподавании физики в вузе. - Воронеж: Изд-во Воронежского университета. 1989.- 160 с.

Савельев ІІ.В. Курс общей физики: Учеб. пособие. В 3-х т.

- Т.1. Механика. Молекулярная физика. - 3-є изд.. испр. -М.: Наука. Гл. ред. Физ.-мат.лит.. 1987. -432 с.

Савельев ІІ.В. Курс общей физики: Учеб. пособие. В 3-х т. -Т.2. Электричество и магнетизм. Волны. Оптика. - 3-є изд.. испр. - М.: Наука. Гл. ред. Физ.-мат.лит.. 1988. -496 с.. ил.

Савельев ІІ.В. Курс общей физики: Учеб. пособие. В 3-х т. -Т.З. Электричество и магнетизм. Волны. Оптика. - 3-є изд.. испр. - М.: Наука. Гл. ред. Физ.-мат.лит.. 1988. -496 с.. ил.

Самошенко П.ІІ Повышение эффективности обучения физике. - М.: Высш. шк. 1993. - 192 с.

Сергіенко В.П. Наукові основи постановки і проведення лабораторного практикуму з курсу загальної фізики у педагогічному вищому навчальному закладі // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету ім. Т.Г.Шевченка. Випуск 9. Серія: педагогічні науки: Збірник. - Чернігів: ЧДҐІУ. 2001. - №9. - С.65-69.

Сергіенко Л.Г. Реалізація професійної спрямованості навчання фізики студентів гірничих спеціальностей технічних вузів: 13.00.02 / НПУ ім. М.П.Драгоманова. - K.. 1997. -22 с.

Сергеев О.В. Теоретичні засади дидактики фізики 11 Збірник наукових праць: спеціальний випуск / В.Г.Кузь (гол. ред.) та ін. - K.: Наук. світ. 2001. - С.7-11.

Сохор А.М. Логическая структура учебного материала. -М.: Педагогика. 1974. - 192 с.

Сусь Б.А. Дидактичні та методичні основи організації і активізації самостійної навчальної діяльності курсантів при вивченні курсу загальної фізики у вищих технічних військових закладах: Дис... доктора пед. наук. - K.. 1998. - 275 с.

Талызина Н. Ф., ПеченюкН.Г., Хихловскіїіі Л.Б. Пути разработки профиля специалиста. - Саратов: Изд-во Саратовского университета. 1987. - 176 с.

Тичина І.І., Ващенко О.П. Модульний принцип побудови навчального курсу як засіб стимуляції самостійної робота студентів 11 Удосконалення навчання фізики у вищій школі в умовах ступеневої освіти: Матеріали III Всеукраїнської конф. "Фундаментальна та професійна підготовка фахівців з фізики". - K.: НПУ ім. М.П. Драгоманова. 1998. - Частина І. - С.27-31.

Трофимова Т.П. Курс физики. - М: Высшая школа. 1990.

Шут МІ., Сергіенко В.П. Психолого-педагогічні основи розуміння фізики // // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського державного університету: Серія педагогічна: Методологічні принципи формування фізичних знань учнів і професійних якостей майбутніх учителів фізики та астрономії. - Кам'янець-Подільський: К-ПДУ. 2003. Вип. 9. - С.52.

ШутМІ., Касперськіш A.B. Дидактичні принципи впровадження сучасних технологій навчання // Удосконалення навчання фізики у вищій школі в умовах ступеневої освіти: Матеріали III Всеукр. наук. конф. "Фундаментальна та професійна підготовка фахівців з фізики". - K.: НПУ ім. М.П.Драгоманова. 1998. -Частина І. -С.15-19.

Штокало O.A. О некоторых тенденциях в совершенствовании учебно-методических комплексов // Проблемы школьного ученика. - 1991. - Вып.20. - С.208.

##submission.downloads##

Опубліковано

2007-11-30