ОРГАНІЗАЦІЙНІ ЗАСАДИ МОДУЛЬНО-РЕЙТИНГОВОЇ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ В КУРСІ ФІЗИКИ ДЛЯ ІНЖЕНЕРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ

Автор(и)

  • В. В. Куліш Національний авіаційний університет, Ukraine
  • О. Я. Кузнєцова Національний авіаційний університет, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2007-13.199-203

Анотація

У статті розглянуто нову версію модульно-рейтннгової технології навчання в курсі фізики. Досвід застосування в Національному авіаційному університеті на кафедрі теоретичної фізики показав її високу практичну ефективність.

Ключові слова: Болонський процес, кредитно-модульна система організації навчального процесу, модульно-рейтингова технологія, план-графік навчального процесу.

Organization foundations and methodical peculiarities of a new version of the module-rating system are presented in the article. Experience of application the proposed new version of module-rating system at National Aviation University (on the Department of Theoretical Physics) showed its high efficiency.

Key words: Bolonskyy process, credit-module system of the teaching process organization, module-rating technology, curriculum-schedule of the teaching process.

Посилання

ту з кредитно-модульної системи організації навчального процесу".

Наказ міністра освіти і науки України №49 від 23.01.2004 р. “Про затвердження Програми дій щодо реалізації положень Болонської декларації в системі вищої освіти і науки України на 2004-2005 роки".

Байденк1. Кремень В.Г., Степко М.Ф. та ін. Основні засади розвитку вищої освіти України в контексті Болонського процесу (документи і матеріали 2003-2004 pp.). - Тернопіль: вид-во ТДПУ ім. Гнатюка, 2004. - 200с.

Жураеський B.C., Згуроеський М.З. Болонський процес: головні принципи входження в Європейський простір вищої освіти - К: ІВЦ вид-во “Політехніка", 2003. - 200 с.

Наказ міністра освіти і науки України №48 від 23.01.2004 р. “Про проведення педагогічного експеримено В.И. Болонский процесс. Курс лекций. - М.: Логос, 2004.

##submission.downloads##

Опубліковано

2007-11-30