ЕТАЛОННИЙ ТЕСТОВИЙ КОНТРОЛЬ У ТРУДОВОМУ НАВЧАННІ ЯК ЗАСІБ ЙОГО ОБ’ЄКТИВІЗАЦІЇ

Автор(и)

  • О. П. Панчук Ком ’янець-Подільський державний університет, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2007-13.203-205

Анотація

В даній статті розкрито сутність еталонної тестової перевірки якості знань учнів. Обґрунтовані вимоги та методичні поради, які ставляться перед побудовою тестових завдань еталонного характеру.

Ключові слова: тест, тестування, перевірка, оцінювання, контроль, критерій, еталон.

Essence of standard test quality control of knowledges of students is exposed in this article. The grounded requirements and methodical advices which are put before construction of test tasks of standard character.

Key words: test, testing, verification, evaluation, control, criterion, standard.

Посилання

Атаманчук П.С., Кух A.M. Тематичні завдання еталонних рівнів з фізики. - Кам.-Под.: Абетка-Нова, 2004. - 131 с.

Атаманчук П.С. Управління процесом навчально-

пізнавальної діяльності. - Кам'янець-Подільський: К-

ПДПІ, 1997. - 136 с.

Аванесов B.C. Композиция тестовых заданий. - М.: Центр тестирования, 2002. - 239 с.

Безверха B.C. Педагогічні умови використання в школі тестового контролю знань учнів і і Педагогіка і психологія.

- 1997. -№1.-С.53-58.

Розенберг Н.М. Тестова перевірка знань учнів. - К.: Вища пік., 1979. - 176 с.

Ингенкамп К. Педагогическая диагностика. - М.: Педагогика, 1991. - 240 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2007-11-30