АДИТИВНІСТЬ ОЦІНКИ: ДО ПРОБЛЕМИ ПРОГНОЗУ ЕФЕКТИВНОСТІ МІЖПРЕДМЕТНИХ ЗВ'ЯЗКІВ

Автор(и)

  • В. В. Волчанський Державна льотна академія України, Ukraine
  • З. Ю. Філер Кіровоградський державний педагогічний університет ім. В.Винниченка, Ukraine
  • О. М. Бурмістров Державна льотна академія України, Ukraine
  • І. П. Дмитрієва Кіровоградський технікум статистики, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2005-11.25-29

Анотація

Розглянуто проблему використання методів математичної статистики для синтезу результатів педагогічних вимірювань. Одержані криві ефективності міжпредметного зв'язку математики та фізики.

Ключові слова: оцінка, прогноз, міжпредметні зв'язки, математична статика, ефективність навчання.

The problem of application of methods of mathematical statistics for synthesis of results of pedagogical measurements is considered. Curves of efficiency of intersubject connection of mathematics and physics are received.

Key words: estimation, prognosis, between subject copulas, mathematical statics, efficiency of studies.

Посилання

Кушнір В. А. Системний аналіз педагогічного процесу: методологічний аспект. — Кіровоград, 2001. — 347 с.

Архангельский С.И. Учебный процесс в высшей школе, его закономерные основы и методы. — М: Высшая школа, 1980. — 368 с.

Методические указания по вопросам мировоззренческой и воспитательной направленности преподавания курса высшей математики в техническом вузе. / Составитель В.В.Пак. — Донецк: ДПИ, 1989. — 64 с.

Сеїдзинський A.B. Математичні методи теоретичної фізики. — K.: Вид. ім. Олени Теліги., 1998. — 442 с.

Беспалько В.П. Системно-методологическое обеспечение учебно-воспитательного процесса подготовки специалистов. — М.: Высшая школа, 1989. — 141 с.

Михеев В.И. Моделирование и методы теории измерений в педагогике. — М.: Высшая школа, 1987. — 198 с.

Введение в научное исследование по педагогике / [Ю.К.Бабанский и др.]; Под ред. В.И.Журавлёва. — М.: Просвещение, 1988. — 237 с.

Атанов Г.А., Пустынникоеа И.Н. Обучение и искусственный интеллект, или основы современной дидактики высшей школы. — Донецк.: Изд-во ДОУ, 2002. — 503 с.

Ингенкамп Карлхайнц. Педагогическая диагностика: [Пер. с нем.]. — М.: Педагогика, 1991. — 238 с.

Беспалько В.П. Теория учебника: Дидактический аспект. — М.: Педагогика, 1989. — 160 с.

Волчанський В.В. Чи відповідають задачі математики

потребам фізики // Наукові записки. — Випуск 14. — Серія: Педагогічні науки. — Кіровоград: КДПУ

ім. В.Винниченка, 2005. — Частина 2. — С.31-42.

Волчанский В.В., Филер З.Е., Бурмистров А.Н. Прогнозирование результатов взаимоинтеграции учебных курсов на примере математики и физики // Теорія та методика навчання фундаментальних дисциплін у вищій школі: Збірник наукових праць. — Кривий Ріг: Видавничий відділ НМетАУ, 2005. — С.80-85.

Волчанський В.В. Визначення ефективності здійснення методикою міжпредметних зв’язків фізики та математики за допомогою формалізації її структури // Научные труды академии: специальный выпуск VII / Под ред. Р.Н.Макарова. — Кировоград: Издательство ГЛАУ, 2004. - С. 13-22.

Балл Г.А. Теория учебных задач. — М.: Педагогика, 1990. - 183 с.

Власов В.В. Общая теория решения задач (рациоло-гия). - М.: Изд-во ВЗПИ, 1990. - 124 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2005-08-07