ТВОРЧИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС З ФІЗИКИ — МЕТОДОЛОГІЧНІ ТА МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ

Автор(и)

  • Ю. М. Галатюк Рівненський державний гуманітарний університет, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2005-11.29-34

Анотація

У статті аналізуються методологічні й методичні аспекти творчого навчання фізики. Розглядаються теоретичні основи проектування творчої пізнавальної діяльності учнів.

Ключові слова: педагогічне проектування, творча пізнавальна діяльність, структурний аналіз.

In article are analysed methodological and methodical aspects of the creative education physicist. They Are Considered theoretical bases of the designing to creative cognitive activity pupil.

Key words: pedagogical designing, creative cognitive activity, structured analysis.

Посилання

Амонашвили Ш.А., Загвязинский В.И. Паритеты, приоритеты и акценты в теории и практике образования // Педагогика. — 2000. — №2. — С. 11-16.

Ващенко Г. Загальні методи навчання: підручник для педагогів. — Видання перше. — K.: Українська Видавнича Спілка, 1997. — 441 с.

Галатюк Ю.М. Теоретичні основи концепції модульного проектування творчої навчальної діяльності з фізики //Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г.Шевченка. Випуск 3. — Чернігів: ЧДПУ, 2000. - №3. - С.24-31.

Галатюк Ю.М. Моделювання творчої учбової діяльності на основі структурного аналізу // Наукові записки Острозької Академії. Психологія і педагогіка. — Острог, 2000. — Випуск 1. — С.86-93.

Галатюк Ю.М., Самойленко П.И., Сергеев A.B. Моделирование творческих работ физического практикума на основе экспериментальных задач // Среднее профессиональное образование. Приложение к ежемесячному теоретическому и научно-методическому журналу «СПО» - 2002. - №1. - С.70-82.

Галатюк Ю.М., Самойленко П.И., Сергеев A.B. Модульная система управления исследовательской работой студентов при изучении физики: психолого-педаго-гический аспект // Среднее профессиональное образование. — 1998. — №6. — С.32-36.

Галатюк Ю.М. Організація творчого навчання в сучасній школі: системно-структурний підхід // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: Збірник наукових праць. Наукові записки Рівненського гуманітарного університету. Випуск 12. Частина 2. — Рівне, РДГУ, 2000. — С.122-128.

Давиденнко A.A. Методика розвитку творчих здібностей учнів у процесі навчання фізики (теоретичні основи). — Ніжин: ТОВ “Видавництво “Аспект-Полі-граф”, 2004. — 264 с.

Дружинин В.Н. Психодиагностика общих способностей.

— М.: Издательский центр «Академия», 1996. — 224 с.

Кулюткин Ю.Н., Сухобская Г.С. Развитие творческого мышления школьников. — Л.: Изд-во Ленинград, унта, 1967.

Леонтьев А.Н. Проблемы развития психики. — М.: Изд-во МГУ, 1972,- 3-е изд. — 575 с.

Машбиц ЕМ. Психологические основы управления учебной деятельностью. — К.: Вища школа, 1987. — 223 с.

Пономарев Я.А. Психология творчества. — М.: «Наука», 1976. — 303 с.

Пономарев Я.А. Психология творения,- Воронеж: Издательство НТО «МОДЭК», 1999. — 480 с.

Разумовский В.Г. Методы научного познания и качество обучения // Учебная физика. — 2000. — №1. — С.70-75.

Разумовский В.Г. Развитие творческих способностей учащихся в процессе обучения физике. Пособие для учителя. — М.: Просвещение, 1975. — 272 с.

Рубинштейн С.Л. Принцип творческой самодеятельности // Вопросы философии. — 1989. — №4. — С.89-85.

Сергеев А.В. Наблюдения учащихся при изучении физики на второй ступени обучения: Пособие для учителя. — К.: Рад. школа., 1988. — 176 с.

Цапок В.А. Творчество (философский аспект проблемы). — Кишенев: «Штиинца», 1999. — 149 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2005-08-07