СУЧАСНІ РЕАЛІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНИХ КУРСІВ З ФІЗИКИ ДЛЯ ХМАРНИХ СИСТЕМ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • А. Б. Андрухівський Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2014-20.240-243

Анотація

У статті подано огляд навчальних курсів з фізики, розміщених на популярних платформах масових відкритих онлайн-курсах. Масові відкриті онлайн-курси дозволяють пройти навчання у зручний час та обирати навчальний курс за власними потребами, однак у розглянутих навчальних курсах з фізики відсутня можливість проведення фізичного експерименту, що ставить під сумнів доцільність використання таких курсів для фахівців. Визначено, що курси мають просту структуру, складають з відеолекцій, тестових завдань і довідкового матеріалу у форматі wiki. У статті показані відмінності між лекційним відеоматеріалом для традиційного дистанційного курсу та MOOC, також зазначено, що серед багатьох різноманітних засобів комунікації перевага надається форумам. Оцінювання результатів навчальної діяльності в проектах масових відкритих онлайн-курсах залежить від конкретних цілей розробників і від бізнес-моделей відповідних MOOC-платформ.

Ключові слова: навчальні курси, дистанційне навчання фізики, масивні відкриті online-курси, MOOC.

В статье представлен обзор учебных курсов по физике, размещенных на популярных платформах массовых открытых онлайн-курсах. Массовые открытые онлайн-курсы
позволяют пройти обучение в удобное время и выбирать учебный курс за собственными потребностями, однако в рассмотренных учебных курсах по физике отсутствует возможность проведения физического эксперимента, что ставит под сомнение целесообразность использования таких курсов для специалистов. Определено, что курсы имеют простую структуру, составляют из видеолекций, тестовых заданий и справочного материала в формате wiki. В статье показаны различия между лекционным видеоматериалом для традиционного дистанционного курса и MOOC, также указано, что среди многих разнообразных средств коммуникации предпочтение отдается форумам. Оценивание результатов учебной деятельности в проектах массовых открытых онлайн-курсах зависит от конкретных целей разработчиков и от бизнес-моделей соответствующих MOOC-платформ.

Ключевые слова: учебные курсы, дистанционное обучение по физике, массивные открытые онлайн-курсы, MOOC.

The article presents an overview of courses in physics, published on the popular platforms of massive open online courses. Massive open online courses allow you to get the training at a convenient time and to choose a training course for your needs, however, in the above courses in physics no physical experiment that casts doubt on the feasibility of using these courses for professionals. It is determined that the courses have a simple structure that consists of video lectures, tests and reference material in the wiki format. The article shows the differences between the video-lecture for traditional distance learning and MOOC, also indicated that among the many different communication tools are preferred forums. Assesment of study results in projects of massive open online courses depends on the specific needs of developers and business models relevant MOOC platforms.

Key words: training courses, distance learning in physics, massive open online courses, MOOC.

Посилання

Mell P. & Grance T. The NIST Definition of Cloud Computing [Електронний ресурс] / Mell P. & Grance T. // csrc.nist.gov. -2Q11 р. - Режим доступу: http://csrc.nist.gov/publications/ nistpubs/8QQ-145/SP8QQ-145.pdf

Cloud Computing Vendors Taxonomy [Електронний ресурс] // OpenCrowd. - 2Q1Q р. - Режим доступу: http://cloudtaxono-my.opencrowd.com/taxonomy/software-as-a-service/

Patterson D. & Fox А. ELLS: An Agile Approach Using SaaS and Cloud Computing [Text]. - San Francisco: Strawberry Canyon LLC., 2Q12. - Beta Edition : pp. Kindle Locations 715-719.

Wikipedia. Massive open online course [Електронний ресурс] // Wikipedia.ORG. - 3Q-11-2Q12 p. - Режим доступу: http://en.wikipedia.org/wiki/MOOC.

Биков В.Ю. Технології хмарних обчислень - провідні інформаційні технології подальшого розвитку інформатизації системи освіти в Україні / В.Ю. Биков // Комп’ютер у школі та сім’ї. - №3.

Семеріков С.О. Фундаменталізація навчання інформатичних дисциплін у вищій школі : монографія [Текст] / С.О. Семе-ріков ; ред. акад. АПН України д. пед. н., проф. М.І. Жал-дак. - К. : НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2QQ9. - 34Q с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-12-15