ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД ДО НАВЧАННЯ В ВНЗ У СУЧАСНИХ УМОВАХ

Автор(и)

  • О. Г. Горбатюк Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2014-20.252-253

Анотація

У статті визначено основні психолого-педагогічні умови повноцінного і усіпшного функціонування собистісно орієнтованої системи навчання студентів у вищих навчальних закладах, застосованого на гуманістичному вихованні творчої особистості, розкрито роль та можливості, мету та розуміння сутності особистісно орієнтованого навчання, яке має забезпечувати розвиток і саморозвиток студента, спираючись на здібності і нахили, інтереси, ціллісні орієнтації та суб’єктивний досвід, а також створення можливостей для реалізації себе в різних видах діяльності.

Ключові слова: психолого-педагогічні умови, особистісно орієнтоване навчання, вищі навчальні заклади.

В статье охарактеризованы основные психолого-педа-гогические условия успешного функционирования лич-ностно ориентированного обучения студентов высших учебных заведений, определена роль и возможности такого подхода к обучению в процессе становления личности студента, его влияния на способность к самореализации.

Ключевые слова: психолого-педагогические условия, личносно-ориентированное обучение, высшие учебные заведения.

The article defines the main psychologo-pedagogical principles of full and successful functioning of individually oriented system of education. That is based on humanistic education of creative individual. The article also focuses on the role, opportunities, goals and understanding of essence of individually oriented education, that have to provide development and selfdevelopment of students. Based on talents, interests and values, background knowledge ant opportunities of self realization in different forms of activity.

Key words: psychological and pedagogical conditions, personality-oriented education, higher education institutions.

Посилання

Авдеева Н. Ключевые компетенции - новая парадигма результата образования / Н. Авдеева // Педагогіка. - 2003. -№ 5. - С. 34-39.

Боршевський М.Й. Духовні цінності молоді в становленні особистості громадянина / М.Й. Боршевський // Педагогіка і психологія. - 1997. - №1.

Шамова Т.И. Управление образовательным процессом в адаптивной школе / Т.И. Шамова, Т.М. Давиденко. - М. : Центр «Педагогический поиск», 2001. - 384 с.

Якиманская И.С. Технология личностно-ориентированного обучения в современной школе / И.С. Якиманская. - М. : Сентябрь, 2000. - 176 с.

Корецька Л.В. Підготовка вчителів до роботи з обдарованими учнями : [навч.-метод. посіб. для сист. післядипл. освіти] / Л.В. Корецька, О.Е. Жосан. - Кіровоград : Вид-во Кіровоградського обл. інст. післядипл. пед. освіти ім. В. Сухомлинського, 2008. - 137 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-12-15