ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАГІСТРІВ-ФІНАНСИСТІВ У ВНЗ НІМЕЧЧИНИ

Автор(и)

  • І. О. Яблочнікова Інститут Вищої освіти Національної академії педагогічних наук України, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2015-21.165-168

Анотація

У цій статті розглянуто низку аспектів, що стосуються сукупності процесів формування професійної компетентності магістрів фінансового профілю у Німеччині. Зокрема, здійснено аналіз навчальних планів реалізації магістерських програм у німецьких класичних, а також спеціалізованих вищих навчальних закладах, котрими на даному етапі здійснюється підготовка магістрів-фінансистів. Виокремлено основні складові елементи структури підготовки фахівців фінансового профілю з повною вищою освітою у зазначеній державі, що входить до Європейської Унії. Запропоновано можливі варіанти успішного використання аналізованих навчальних планів в реалізації освітньої діяльності вітчизняних вишів. Надано відповідну характеристику сукупності навчальних дисциплін, успішне опанування яких магістрантами дозволяє сформувати професійну компетентність майбутніх фахівців. Акцентовано увагу на практичній складовій процесу підготовки магістрів фінансового профілю у ФРН.

Ключові слова: професійна компетентність фінансистів, система вищої освіти, моделі професійної освіти, навчальні плани підготовки магістрів, професійно-орієнтовані дисципліни.

В данной статье рассмотрен ряд аспектов, касающихся организационного и методического обеспечения процессов, которые способствуют формированию профессиональной компетентности магистров финансового профиля в вузах Германии. В частности, реализовано анализ учебных планов магистерских программ немецких классических и специализированных высших учебных заведений, осуществляющих ныне обучение магистров-финансистов. Определены основные составляющие элементы структуры подготовки специалистов финансового профиля с полным высшим образованием в стране, которая входит в Европейский союз. Предложены возможные варианты успешного заимствования позитивных моментов таких учебных планов для осуществления образовательной деятельности в отечественных вузах. Охарактеризовано совокупность учебных дисциплин, успешное освоение которых позволяет сформировать профессиональную компетентность будущих специалистов. Акцентировано внимание на практической составляющей процесса обучения магистров-финансистов в ФРГ.

Ключевые слова: профессиональная компетентность финансистов, система высшего образования, модели профессионального образования, учебные планы подготовки магистров, профессионально-ориентированные дисциплины.

This article discusses a number of aspects concerning the organizational and methodological support of the processes that contribute to the formation of professional competence of masters financial profile in the universities of Germany. In particular, it is realized the analysis of the curricula of master’s programs of German classical and specialized higher education establishments that currently studying masters of financiers. The main components of the elements of the structure of training financial profile with a complete higher education in the country in the European Union. Proposed options successful borrowing positive aspects of such curricula for the implementation of educational activities in local high schools. Characterized a set of academic disciplines, successful completion of which allows students to form professional competence of future specialists. The attention is focused on the practical component of the process of preparation of masters financial profile in Germany.

Key words: professional competence financiers, higher education, vocational training, curricula for master, professionally-oriented disciplines.

Посилання

Атаманчук П.С. Інноваційні технології управління навчанням фізики / П.С. Атаманчук. - Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський державний педагогічний університет, інформаційно-видавничий відділ, 1999. - 174 с.

Yablochnikov S. Use of cloud technologies in realization of masters - financiers training / Yablochnikov S.,Yablochnikova I. // System approaches’14. - Systems thinking and global problems of the world 20th International conference November 2014. -Prague, VSE, 2014. - P. 88-90.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-09-24