ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ІНТЕРАКТИВНІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ

Автор(и)

  • Анатолій Петрович Кудін Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова, Ukraine
  • Володимир Якович Кархут Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова, Ukraine
  • Тамара Миколаївна Кудіна Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2016-22.194-197

Анотація

У статті описана структура інтерактивної інформаційної системи - самонавчаючого розв’язника задач з класичної механіки, виготовленого за допомогою технології Flash. Розписані типові проблеми які виникають у студентів математичних спеціальностей при вивченні основних розділів теоретичної механіки та запропоновані шляхи їх вирішення засобами сучасних інформаційних технологій. Описана систематизація задач стандартного типу з трьох розділів механіки: статика, кінематики і динаміка. На прикладі однієї задачі типу А показана методика користування розв’язника. Описана логічна схема та різні варіанти проходження задачі студентами. Показані можливості  у використанні розв’язника для самостійної роботи студентів математичних спеціальностей педагогічних університетів.

Ключові слова: класична механіка, розв’язник задач, самостійна робота, інтерактивні технології.

В статье описана структура интерактивной информационной системы -  самообучающего решебника задач по классической механике,  изготовленного с помощью технологии Flash. Описанная систематизация задач стандартного типа из трех разделов механики: статики, кинематики и динамики. На примере одной задачи типа А показана методика пользования решебника. Показаны возможности использования решебника для самостоятельной работы студентов математических специальностей педагогических университетов.

Ключевые слова: классическая механика, решебник задач, самостоятельная работа, интерактивные технологии.

The article describes the structure of an interactive information system - a self-learning Reshebnik problems in classical mechanics, made using Flash technology. Classification of standard type’s tasks from three chapters of Mechanics: statics, kinematics and dynamics has described. Methods of using task solver for one task, аs an example, of type A have shown. The possibilities of using task solver for self-learning of Math specialty’s students of pedagogical universities have shown.

Key words: classical mechanics, book of tasks, self study, internet-adapted technology.

Посилання

Закон України "Про вищу освіту" №2984-III, із змінами від 19 січня 2010 р. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=1060-12.

Пометун О., Пироженко Л. Інтерактивні технології навчання: теорія і практика. – К., 2002. – 136 с.

Дистанційний курс «Статика твердого тіла (демо-версія)» [Електронний ресурс] Режим доступу: http://moodle.udec.ntu-kpi.kiev.ua/moodle/ course/view. php?id=80.

Жабєєв Г.В., Кудін А.П. Комп’ютерно-орієнтований розв’язник задач з фізики для вступників // Науковий часопис НПУ ім. М.Драгоманова Серія № 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання: Зб.наук.праць. – К.: НПУ ім. М.Драгоманова. – № 3 (10). – 2005. – С. 44-50.

Федорук П.І. Адаптивна система дистанційного навчання та контролю знань на базі інтелектуальних Інтернет-технологій: Монографія. – Івано-Франківськ: Видавничо-дизайнерський відділ ЦІТ Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника, 2008. – 326 с.

##submission.downloads##