ВИКОРИСТАННЯ PHET-СИМУЛЯЦІЙ ДЛЯ ВИКОНАННЯ ДОМАШНІХ ЗАВДАНЬ З МОЛЕКУЛЯРНОЇ ФІЗИКИ

Автор(и)

  • Марина Олександрівна Мястковська Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Ukraine
  • Ігор Маратович Пшембаєв Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Hungary

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2016-22.204-207

Анотація

У статті досліджується використання Phet-симуляцій для виконання домашніх завдань з молекулярної фізики. Запропоновано шляхи використання Phet-симуляцій щодо організації самостійної роботи учнів з фізики та наведено деякі приклади використання Phet-симуляцій для самостійної підготовки до занять з фізики. Зазначено, що вдосконалення способів самостійної роботи полягає в підвищенні якості знань учнів, розвитку вміння самостійно здобувати і поглиблювати свої знання. Така організація самостійної роботи з фізики має дуже великий позитивний вплив на засвоєння матеріалу, сприяє розвитку творчої діяльності, індивідуальних якостей учня, а використання Інтернет-технологій підвищує пізнавально-пошуковий інтерес.

Автори засвідчують, що варто більше використовувати phet-симуляції для виконання домашніх завдань з молекулярної фізики. Такий вид самостійної роботи учнів повинен бути логічним доповненням аудиторних занять. А це вимагає удосконалення самого процесу організації як аудиторної, так і самостійної роботи.

Ключові слова: симуляції,Phet-симуляції, Інтернет, молекулярна фізика, самостійна робота, домашні завдання, експеримент.

В статье исследуется использование phet-симуляций для выполнения домашних заданий по молекулярной физике. Предложены пути использования phet-симуляций по организации самостоятельной работы учащихся по физике и приведены примеры использования Phet-симуляций для самостоятельной подготовки к занятиям по физике. Отмечено, что совершенствование способов самостоятельной работы заключается в повышении качества знаний учащихся, развития умения самостоятельно приобретать и углублять свои знания. Такая организация самостоятельной работы по физике имеет очень большое положительное влияние на усвоение материала, способствует развитию творческой деятельности, индивидуальных качеств ученика, а использование Интернет-технологий повышает познавательно-поисковый интерес.

Авторы показывают, что стоит больше использовать phet-симуляции для выполнения домашних заданий по молекулярной физике. Такой вид самостоятельной работы учащихся должен быть логичным дополнением аудиторных занятий. А это требует совершенствования самого процесса организации как аудиторной, так и самостоятельной работы.

Ключевые слова: симуляции, phet-симуляции, Интернет, молекулярная физика, самостоятельная работа, домашние задания, эксперимент.

The article examines the use phet-simulations for homework in molecular physics. The ways of using phet-on simulations of independent work of students in physics and are some examples of Phet-simulations for independent preparation for classes in physics. Indicated that improved methods of individual work is to improve the quality of students' knowledge, develop skills to gain and deepen their knowledge. Such an organization of independent work in physics has a large positive impact on learning, promotes creativity, individual student characteristics and the use of Internet technology improves cognitive-interest search.

The authors show that more use should phet-simulation for homework in molecular physics. This type of independent work of students should be a logical complement classroom. This requires improving the process of both classroom and independent work.

Keywords: simulation, phet-simulation, web, molecular physics, individual work, homework, experiment.



Посилання

Василинчук А.В. Поєднання фізичного й віртуального експерименту під час вивчення дифракції світла / А.В. Василинчук // Фізика та астрономія в школі / А.В. Василинчук. – Миколаїв : НПБ, 2005. – С. 36-39.

Войтович І. Впровадження творчих експериментальних завдань у структуру шкільного фізичного експерименту / Ігор Войтович, Юрій Галатюк // Наукові записки. – Серія: педагогічні науки. – Кіровоград : РВВ КДПУ імені В.Винниченка. – 2004. – № 55. – С. 191-195.

Доросевич С.О роли решения экспериментальных задач в активизации учебно-познавательной деятельности школьников / Сергей Доросевич // Научные записки. – РВЦ КДПУ. – 2006. – Вып 66. – С. 56-61.

Інтерактивні моделювання. Веб-сайт Університету Колорадо [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://phet.colorado.edu/.

Мястковська М.О. Використання інформаційно-комунікаційних технологій для реалізації комп’ютерного експерименту з молекулярної фізики / М.О. Мястковська // Вісник Кам'янець-Подільського національного університету імені Огієнка. Фізико-математичні науки. – Випуск 8. – Кам'янець-Подільський : Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2015. – С. 72-75.

Мястковська М.О. Організація самостійної роботи студентів засобами інформаційно-комунікаційних технологій навчання / М.О. Мястковська // Современные направления теоретических и прикладных исследований `2013: сборник научных трудов Sworld по материалам международной научно-практической конференции. – Одесса : КУПРИЕНКО, 2013. – Вып. 1. – Т. 21. – ЦИТ: 113-1162. – С. 76-83.

Слободяник О.В. Виконання домашніх експериментальних завдань з використанням PhET-симуляцій / О.В. Слободяник // Наукові записки. Кіровоград : РВВ КДПУ імені В. Винниченка. – 2014. – С.165-168.

Слободяник О.В. Домашні експериментальні завдання як засіб активізації самостійної пізнавальної діяльності студентів / О.В. Слободяник // Наукові записки. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. – Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В.Винниченка. – 2011. – № 1. − С. 108-113.

##submission.downloads##