ОСОБЛИВОСТІ ПЕДАГОГІЧНОЇ СИСТЕМИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • А. М. Кух Національний педагогічний університет імені М.ПДрагоманова, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2004-10.114-117

Анотація

У статті подано аналіз особливостей дистанційної форми навчання з точки зору основних дидактичних принципів

In the article the analysis of features of the controlled from distance form of studies is given from the point of view basic didactic principles

Біографія автора

А. М. Кух, Національний педагогічний університет імені М.ПДрагоманова

докторант Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова, доцент кафедри методики викладання фізики і дисциплін техноло­гічної освітньої галузі Кам’янець-Подільського державного університету

Посилання

Лавров Е.А., Ободяк В.К. Підхід до вибору технології дистанційного навчання. Теорія та методика навчання фундаментальних дисциплін у вищій технічній школі: Збірник наукових праць. — Кривий Ріг: Видавничий відділ НметАУ, 2003. — С.206-208.

Хуторской А.В. Сколько в дистанционном образовании педагогики? // Editos — List № 1. — 1998.

Чернилевский Д.В. Дидактические технологии в высшей школе. — М., 2002.

Волков И.С. Много ли в школе талантов? — М.: Знание, 1989. — 80 с.

Гуржій А.М., Жук Ю.О., Волинський В.П. Засоби навчання: Навчальний посібник. — К.: ІЗМН, 1997. — 208 с.

Никитин Б.Л. Ступеньки творчества или развивающие игры. — М.: Просвещение, 1990. — 160 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2004-09-29