ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ З ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ

Автор(и)

  • О. В. Попрошаєв
  • В. С. Мунтян
  • М. І. Гоєнко

Ключові слова:

дистанційне навчання, фізичне виховання, організація, ефективність

Анотація

Проаналізовано особливості дистанційного навчання, її переваги та недоліки. Виділено проблеми організації процесу фізичного виховання студентів в закладах вищої освіти. Підкреслено, що дистанційне навчання є відкритою та доступною, дозволяє реалізувати права людини на отримання інформації і безперервної освіти. Визначено найбільш оптимальний варіант організації дистанційного навчання з фізичного виховання.

Посилання

Мунтян, В.С. (2016). Имплементация дистанционного обучения как условие повышения эффективности физического воспитания. Науковий часопис НПУ ім. М.П. Драгоманова. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт), 3К 2 (71) 16, 216–219.

Мунтян, В.С., & Попрошаєв, О.В. (2019). Шляхи підвищення ефективності фізичного виховання учнівської та студентської молоді. Науковий часопис НПУ ім. М.П. Драгоманова. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт).; 3К (97) 19, 355-359.

Попрошаєв, О.В., Білик, О.А., & Островський, М.В. (2015). Фізичне виховання в контексті інтеграції в загальноєвропейський освітній простір. Спортивна наука України. № 2, 36-43.

Соколюк, О.В., (2012). Дистанційне навчання в системі професійної підготовки майбутніх фахівців фізичної культури. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки, 234– 238.

Старченко, С.О., (2012). Пріоритети дистанційної підготовки вчителів фізичної культури в системі післядипломної освіти. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки, 242– 245.

Aeiad, Eiman, Meziane, Farid (2019). An Adaptable and Personalised E- Learning System Applied to Computer Science Programmes Design Education and Information Technologies, v24 n2, 1485-1509.

Elena N. Shutenko & Andrey I. Shutenko (2015). Sociocultural Constructs of the Higher School's Innovative Potential. Journal of Psychology and Behavioral Science, v3, n1, 44-49.

Kuan-Ching Li, Yin-Te Tsai and Chuan-Ko Tsai (2008). Toward Development of Distance Learning Environment in the Grid. International Journal of Distance Education Technologies (IJDET), v6, is.3.

Оlga De Jesus (2015). Spotlight on Distance Learning and Undergraduate International ELLs. Journal of Education and Human Development, 4(2), 63-66.

Tin-Yu Wu, Han-Chieh Chao (2008). Mobile e-Learning for Next Generation Communication Environment. International Journal of Distance Education Technologies (IJDET), v. 6, is.4.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті