ПІДСУМКОВИЙ КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ З ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ДИСТАНЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • В. О. Темченко
  • П. Я. Баранець
  • В. Л. Бурко
  • В. В. Купиро
  • Т. Є. Усова

Ключові слова:

спортивно орієнтоване фізичне виховання, студент, навчання, контроль, інформаційні технології

Анотація

Наукова стаття присвячена використанню дистанційного курсу «Фізичне виховання» для проведення навчального процесу та підсумкового контролю теоретичних знань студентів, які займаються спортивно орієнтованим фізичним вихованням. У дослідженні представлена структура побудови теоретичного тесту, до складу якої  увійшли питання про Олімпійські ігри, здоров’я людини та здоровий спосіб життя, спортивні ігри та фітнес. Експериментальне впровадження розробки відбувалося при проведенні теоретичних та практичних занять у студентів, надавалися завдання для самостійної роботи, передбачено проведення теоретичного тесту для проведення підсумкового контролю на базі платформи LMS Moodle.

Посилання

Ашанін, В.С., Філенко, Л.В., Філенко, І.Ю., & Полторацька, Г.С. (2017). Оптимізація засобів фізичного виховання при підготовці учнів та студентів 15-17 років з використанням інформаційних технологій. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки, 143, 3-7.

Кашуба, В.А. Футорный, С.М., & Голованова, Н.Л. (2011). К вопросу использования информационных технологий в процессе физического воспитания студенческой молодежи. Слобожанський науково-спортивний вісник, 4, 157-163.

Ольховый, О.М., Темченко, В.А., & Петренко, Ю.М. (2015). Влияние информационно-коммуникационных технологий на вовлеченность студентов в спортивно-ориентированное физическое воспитание. Слобожанський науково-спортивний вісник, 4(48), 70-73.

Ольховый, О.М., Петренко, Ю.М., Темченко В.А., & Тимченко, А.Н. (2015) Модель спортивно-ориентированного воспитания студентов с применением информационных технологий. Физическое воспитание студентов, 3, 29-37.

Петренко, Ю.М., Петренко, Ю.І., Дудник, Ю.М., & Чернишов, В.О. (2017). Перспективи використання інформаційних технологій у сфері фізичної культури та спорту. Науково-методичні основи використання інформаційних технологій в галузі фізичної культури та спорту: [Електронний ресурс], 2, 75- 77.

Тимошенко, В.В., & Бобылева, Я.В. (2013). Оптимизация процесса физического воспитания в высшем учебном заведении (ВУЗ) с использованием спортивно-ориентированных технологий. Молодой ученый, 12, 531–533.

Темченко В.О. Спортивно-орієнтоване фізичне виховання у вищих навчальних закладах із застосуванням інформаційних технологій : автореф. Дис. на здоб. наук. ступеня к. фіз. вих : спец. 24.00.02 «Фізична культура, фізичне виховання різних групп населення». Дніпропетровськ, 2015, 20 с.

Футорный, С., & Караватская, М. (2013). Информационные технологии и Internet-ресурсы в формировании здорового образа жизни студентов в процессе физического воспитания. Молодіжний науковий вісник: Фізичне виховання і спорт, 9, 68-73.

Церковная, Е.В., Филенко, Л.В., & Строкач, С.Г. (2017). Использование сервисов Google в учебном процессе. Науково-методичні основи використання інформаційних технологій в галузі фізичної культури та спорту: [Електронний ресурс], 2, 117-120.

Filenko, L., Ashanin, V., Basenko, O., Petrenko, Y., Poltorarska, G., Tserkovna, O., Kalmykova, Y., Kalmykov, S., & Petrenko, Y. (2017). Teaching and learning informatization at the universities of physical culture. Journal of Physical Education and Sport, 17(4), 2454-2461.

http://dist.karazin.ua/.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті