ЗВУК ТА ЗВУКОВЕ ОБЛАДНАННЯ

Автор(и)

  • Vasyl Vovkun

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-0285.2.2015.146940

Ключові слова:

звук, звукове обладнання, сцена, звукорежисер, масове видовище

Анотація

У статті розглянуто звукове обладнання, за допомогою якого підсилюється гра на музичних інструментах, людський голос, запис на фонограмі під час проведення масових видовищ. У проектуванні системи видовищного звукопідсилення велике значення має дотримання методик, спрямованих на виконання мовних критеріїв розбірливості і рівномірності звукового поля. Ще однією особливістю видовищного звукопідсилення є налаштування звукової системи. Тембр звучання звукової системи повинен відповідати віддалі глядача від сцени. Сучасні концертні комплекси, особливо стаціонарні, забезпечені багатоканальною системою озвучення залу.

Біографія автора

Vasyl Vovkun

кандидат культурології, доцент, професор кафедри режисури театралізованих видовищ і свят Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв

Посилання

Вейценфельд А. Звуковые рабочие станции /Вейценфельд А. // Звукорежиссер. – 1998. – № 7.

Шкритен П. Справочное руководство по звуковой схемотехнике; перев.с нем. / Шкритен П. – М.:

Мир, 1991.

Veycenfeld A. (1998). Audio Workstations. Zvukorezhisser,7 [in Russian]

Shkriten, P. (1991). Informational instruction of the sound schema-technique. Moscow: Mir [in Russian].

##submission.downloads##