ВИКОНАВСЬКА КУЛЬТУРА У ПЛОЩИНІ СУЧАСНИХ УКРАЇНСЬКИХ МИСТЕЦТВОЗНАВЧИХ ДОСЛІДЖЕНЬ

Автор(и)

  • Tetyana Zhukovska

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-0285.2.2015.146941

Ключові слова:

виконавська культура, культурна комунікація, інтерпретація, рецепція, композитор, виконавець1. Андрейко О.І. Виконавська культура скрипаля, теорія та методика формування, монографія / Оксана Іванівна Андрейко. – Львів, Галицька видавнича спілка, 2013. – 298с. 2. Жайворонок Н.Б. Музичне виконавство

Анотація

Стаття присвячена дослідженню феномена виконавської культури. На основі наукового аналізу сучасних мистецтвознавчих досліджень автор визначає перспективні вектори дослідження феномена виконавської культури у соціокультурному просторі України кінця ХХ – початку ХХІ століття. Сучасна виконавська культура осмислюється як динамічне соціокультурне явище. Сутність феномена виконавської культури розкривається у культурологічному, філософському та мистецтвознавчому контекстах із застосуванням відповідної методології.

Біографія автора

Tetyana Zhukovska

аспірантка Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв

Посилання

Андрейко О.І. Виконавська культура скрипаля: теорія та методика формування : монографія / Оксана Іванівна Андрейко. – Львів: Галицька видавнича спілка, 2013. – 298с.

Жайворонок Н.Б. Музичне виконавство як феномен музичної культури: дис. … канд. мистецтвознавства: 17.00.01 / Жайворонок Наталія Борисівна. – К., 2006. – 168 с.

Зінська Т.В. Музично-виконавське мистецтво в соціокультурному просторі України кінця ХХ-початку ХХІ століття: дис. … канд. мистецтвознавства: 26.00.01 / Зінська Тетяна Володимирівна. – К., 2011. – 204с.

Катрич О.Т. Індивідуальний стиль музиканта-виконавця: автореф.дис. на здобуття наук. Ступеня канд. мистецтвознавства: 17.00.03 "Музичне мистецтво" / Катрич Ольга Тарасівна. – К., 2000. – 14с.

Кононова М.В. Ідеальне та еталонне в системі категорій музично-виконавського мистецтва: дис. … канд. Мистецтвознавства: 17.00.03 / Кононова Марія Віталіївна. – К., 2009. – 206с.

Маркова Е. Вопросы теории исполнительства / Е.Н. Маркова. – Одеса, 2002. – 128 с.

Михалюк А.М. Формування виконавської культури майбутніх учителів музики засобами українського фортепіанного мистецтва: автореф.дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед.наук: 13.00.02 "Теорія та методика музичного навчання"/ Михалюк Алла Михайлівна. – К., 2014. –22 с.

Москаленко В. Г. Творческий аспект музыкальной интерпретации / В.Г.Москаленко. – К.: НМАУ им. П.И. Чайковского, 1994. – 157с.

Andreyko О.І. (2013). The Performing culture of violinist: theory and methodology of formation. Lviv: Halytska

vydavnycha spilka [in Ukrainian].

Zhayvoronok N.B. (2006). Musical rendition as a phenomenon of musical culture. Extended abstract of candidate’s

thesis. Kyiv: National university of culture and art [in Ukrainian].

ZinskaT.V. (2011).Music performing art in a socio-cultural environment of Ukraine within the time period: end of the 20th-beginning of the 21stcenturies. Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv: National Academy of Senior Specialists of Culture and Art [in Ukrainian].

Katrych O.T. (2000). Individual style of the musician-performer (theoretical and aesthetic aspects). Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv : P. I. Tchaikovsky National Musician Academy of Ukraine [in Ukrainian].

Kononova M.V. (2009). Ideal and reference in the system of categories of music and performing arts. Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv : P. I. Tchaikovsky National Musician Academy of Ukraine [in Ukrainian].

Markova E. (2002).The Questions of Musical rendition’ s theory. Odessa [in Ukrainian].

Mykhalyuk A.M. (2014). Formation of future music teachers’ performing culture by means of Ukrainian piano art. Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv: National pedagogical university named after M.P. Drahomanov [in Ukrainian].

Moskalenko V.H. The creative aspect of musical interpretation. Kyiv : P. I. Tchaikovsky National Musician Academy of Ukraine [in Ukrainian].

##submission.downloads##