Телевізійні танцювальні проекти Китаю у контексті популяризації хореографічного мистецтва

Автор(и)

  • Zhan Zhang

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-0285.1.2018.148281

Ключові слова:

Танець, мистецтво, танцювальне шоу, глядачі, ЗМІ, "Dance Forest"

Анотація

Мета статті – проаналізувати і довести роль танцювальних телевізійних шоу, зокрема "Dance Forest", в популяризації хореографічного мистецтва в Китаї. Методологія дослідження ґрунтується на теорії масових комунікацій з використанням загальнонаукових методів аналізу і синтезу, порівняння і т. д. Наукова новизна полягає в обґрунтуванні впливу танцювальних телешоу на формування стійкого інтересу до танців з використанням теоретичних постулатів однієї з теорії масової комунікації. Висновки. "Dance Forest" – перша успішна танцювальна телевізійна програма в Китаї. Шоу стало одним з орієнтирів розвитку сучасного китайського танцювального мистецтва, зокрема на телебаченні. Основним посилом шоу була орієнтація на привернення уваги до танцювального мистецтва за допомогою демонстрації соціальної рівності між селебріті і глядацькою аудиторією, представленою звичайними людьми. Основна концепція шоу ґрунтувалася на ідеї рівності "зірок" і пересічних людей. Основними засобами для вирішення цього завдання стало формування взаємної емпатії, що дозволило приховано зацікавити глядачів танцями. Отже, шоу "Dance Forest" – це класичний приклад втілення теорії масової комунікації, орієнтованої на аудиторію, в практиці китайських телевізійних програм. Воно суттєво сприяло популяризації танцювального мистецтва серед широкої громадськості, розвинуло і по-новому ре-формувало танцювальні телевізійні програми в Китаї в подальшому.

Біографія автора

Zhan Zhang

викладач консерваторії Тайшаньського університету (КНР)

Посилання

Zhao, Xiaoding (2009). The complementarity and interaction between theatrical dance and TV dance. Journal of Art College of Inner Mongolia University [in Chine].

Kong, Weiwei (2015). Research on the Chinese dance variety show. Huazhong University of Sci-ence and Technology [in Chine].

LiLan (2005). Strategic analysis of the value chain and core competitiveness of TV media indus-try. TV Research [in Chine].

McGuire, W.S. (1969).The Nature of Attitudes and Attitude Change. In: The Handbook of Social Psychology (ed. by G.Lindzey & E.Aronson) [in English].

##submission.downloads##