ОРНАМЕНТАЛЬНІ МОТИВИ В СУЧАСНІЙ ПАКУВАЛЬНІЙ ПРОДУКЦІЇ УКРАЇНИ

Автор(и)

  • Оксана Чуєва

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-0285.1.2021.238597

Анотація

Мета дослідження. В дослідженні проаналізовано трансформації традиційних українських орнаментальних мотивів та декоративно-символічних зображень стосовно використання їх в дизайні пакувальної продукції; відслідковано, як звернення дизайнерів до усталених орнаментальних форм та декоративно-символічних зображень надають виразності графічним рішенням в дизайні пакувань. Методологія дослідження передбачає використання аналітичного методу для аналізу сучасного стану проблеми; методи систематизації, порівняння та узагальнення допомагають розкривати особливості використання орнаментальних мотивів у пакуваннях товарів в різних споживчих сегментах. Наукова новизна полягає у визначенні необхідності поєднання творчого та наукових підходів для дбайливого/обережного пристосування чи адаптації традиційної української орнаментики в дизайні пакувальної продукції; у формуванні новітнього/оновленого бачення не тільки усталених орнаментальних мотивів, а й сміливих і несподіваних рішень та трансформацій, наповнених новим змістовим контентом. Висновки. На основі аналізу зразків пакувальної продукції в дизайні якої використовуються орнаментальні мотиви декоративно-символічні зображення ми дійшли висновку, що сучасні доробки дизайнерів-графіків демонструють не тільки усталену прихильність до прямого застосування автентичних орнаментальних мотивів, а й на практиці застосовують несподівані рішення та трансформації що привносять оновлення у сприйняття традиційних орнаментально-декоративних рішень.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-08-31

Номер

Розділ

Дизайн