Зміст
Культурологія
ДУХОВНО-КУЛЬТУРНА ТА НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНА СПАДЩИНА АРХІЄПИСКОПА ЧЕРНІГІВСЬКОГО І НІЖИНСЬКОГО ВАРЛААМА (ДЕНИСОВА, 1804–1873 РР.) | |
Dmytro Viedienieiev, Father Moisey (Dmytro) Filonenko | 3-8 |
ЦЕРКОВНО-РЕЛІГІЙНЕ ЖИТТЯ ВІРМЕНСЬКОЇ ДІАСПОРИ УКРАЇНИ В I ПОЛ. XX СТ. | |
Iryna Hayuk | 8-14 |
ОСОБЛИВОСТІ КУЛЬТУРИ МЕНЕДЖМЕНТУ ПІЗНЬОГО ІНДУСТРІАЛІЗМУ | |
Elena Kovalenko | 14-21 |
СПЕЦИФІКА ФІЛОСОФСЬКО-ХУДОЖНЬОГО ОСЯГНЕННЯ СВІТУ ЯК ПРОБЛЕМА ЦІЛІСНОСТІ ДУХОВНОЇ КУЛЬТУРИ | PDF PDF |
Оlena Kunderevich | 21-27 |
РОЗВИТОК РЕЛІГІЙНОГО ТУРИЗМУ І СПРИЯННЯ ПАЛОМНИЦТВУ В УКРАЇНІ (НА ПРИКЛАДІ ХРИСТИЯНСЬКИХ МАРШРУТІВ) | |
Svitlana Panchenko | 27-32 |
СОЦІОКУЛЬТУРНІ ВИМІРИ ПРАВОВОЇ КУЛЬТУРИ | |
Anzhelika Savchenko | 32-37 |
ВЗАЄМОДІЯ МІСТА І ВІЗУАЛЬНИХ МЕДІА-ТЕХНОЛОГІЙ КРІЗЬ ПРИЗМУ URBAN STUDIES | |
Anastasiia Tormakhova | 37-42 |
ОБ’ЄКТИ МИСТЕЦТВА З КАЛЕНДАРНОЮ СИМВОЛІКОЮ ЯК ЕЛЕМЕНТИ КУЛЬТУРНОЇ СПАДЩИНИ | |
Nataliia Shevchenko | 42-47 |
БРЕНДИНГ МІСТА ЯК ПРЕДМЕТ КУЛЬТУРУЛОГІЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ: КЛЮЧОВІ ПОЗИЦІЇ | |
Oksana Oliinyk | 47-51 |
ІСТОРИЧНІ ЧИННИКИ ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО КУЛЬТУРНОГО ПРОСТОРУ | |
Roman Nedzelsky | 52-56 |
МЕНТАЛЬНО-ІДЕНТИФІКАЦІЙНІ ЦІННОСТІ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЙНИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ | |
Bogdan Stroutinsky | 56-60 |
МАРКЕТИНГ МИСТЕЦТВА ТА ІНТЕГРОВАНІ МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ (РЕКЛАМА, СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ, ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ) | |
Dmytro Akimov | 61-67 |
ПЕДАГОГІЧНІ МЕТОДИ МИКОЛИ КОЛЕССИ (НА ОСНОВІ СПОГАДІВ ТА ІНТЕРВ’ЮВАННЯ УЧНІВ І КОЛЕГ МАЕСТРО) | |
Iryna Bermes | 68-75 |
ДО ПРОБЛЕМИ ВИВЧЕННЯ ІСТОРИЧНИХ ВИТОКІВ КИТАЙСЬКОЇ НАРОДНОЇ МУЗИКИ | PDF PDF (English) |
Marina Antoshko | 80-84 |
ГЛАМУР І ТІЛЕСНІСТЬ: ДО ПРОБЛЕМИ ЕСТЕТИЧНОГО ІДЕАЛУ В СУЧАСНОМУ ВІЗУАЛЬНОМУ МИСТЕЦТВІ | |
Ruslana Bezugla | 84-89 |
АРХЕТИП БАТЬКА В МИСТЕЦТВІ ВАСИЛЯ КУРИЛИКА: ТИПОЛОГІЯ ТА СМИСЛОВІ КОНОТАЦІЇ | PDF (English) |
Khrystyna Beregovska | 89-95 |
СТАТУТ УКРАЇНСЬКОЇ РАДИ ХУДОЖНІХ ПРОМИСЛІВ КООПЕРАТИВНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ (РАД І АРТІЛЕЙ) «УКРХУДОЖПРОМСПІЛКИ» | PDF (English) |
Anastasia Varyvonchyk | 95-103 |
Мистецтвознавство
МУЗИЧНО-КУЛЬТУРНИЙ РЕГІОНАЛІЗМ ТАЙВАНЮ У СПІВВІДНОШЕННІ З ЄВРОПЕЙСЬКОЮ АНАЛОГІЄЮ БАВАРСЬКОГО РЕГІОНАЛІЗМУ В НІМЕЦЬКОМУ В КОМПОЗИЦІЯХ К. ОРФА | PDF (English) |
Liu Ke Ting | 109-114 |
МАРІЯ ФЕДОРІВНА БРОВЧЕНКО ЯК ФУНДАТОР НІЖИНСЬКОЇ ВОКАЛЬНОЇ ШКОЛИ (ДО СТОРІЧЧЯ З ДНЯ НАРОДЖЕННЯ) | PDF (English) |
Valentyna Malinievskaya | 115-119 |
Жіноча зачіска в контексті античної філософії краси | PDF (Русский) |
Oksana Minenko | 119-124 |
КОМУНІКАТИВНІ КОНЦЕПЦІЇ ТА ТЕХНОЛОГІЧНІ ІННОВАЦІЇ У ДИЗАЙНІ СУЧАСНОГО ПЛАКАТУ | PDF (English) |
Oksana Mel’nyk, Viktor Shtets | 124-128 |
БОЛГАРСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ЗНАК В МУЗИЦІ XX – ПОЧАТКУ ХХІ СТ. | PDF (English) |
Liliia Nieicheva | 129-133 |
КОМПОЗИТОРСЬКИЙ СТИЛЬ ОЛЕГА БЕЗБОРОДЬКА: ВІЗІЇ ПОСТМОДЕРНУ | PDF (English) |
Mykyta Pertsov | 134-138 |
ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОТОГРАФІКИ | PDF (English) |
Svitlana Pryshchenko, Tetyana Senchuk | 139-146 |
ВІЗУАЛІЗАЦІЯ «ДУХОВНОЇ РЕАЛЬНОСТІ» У СЦЕНІЧНІЙ КОМПОЗИЦІЇ «ЖОВТИЙ ЗВУК» В. КАНДИНСЬКОГО | PDF (English) |
Alina Slivinska, Larysa Tzvetkova | 146-152 |
АЛІЛУЙНА ЕКСТАТИКА В ТРАДИЦІЇ ГИМНІЧНОЇ-СЛАВИЛЬНОЇ МУЗИКИ НА ГРАНІ НОВОГО Й НОВІТНЬОГО ЧАСІВ | PDF (English) |
Anzhelika Tatarnikova | 153-160 |
ТВОРЧА СПАДЩИНА ДАВИДА БУРЛЮКА ЯК ОБ’ЄКТ ТЕОРЕТИЧНОГО АНАЛІЗУ | PDF (English) |
Svitlana Kholodynska | 160-168 |
СТИЛЬОВО АКТУАЛЬНЕ ВИКОНАННЯ ТВОРІВ Й. С. БАХА У ФОРТЕПІАННОМУ МИСТЕЦТВІ ОДЕСИ | PDF (English) |
Lilia Shevchenko | 168-174 |
СИНЕРГЕТИКА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО ТА ЕМОЦІЙНО-ЧУТТЄВОГО У ТВОРЧІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ВОКАЛІСТА | |
Femiy Mustafayev | 174-179 |
СТИЛІСТИЧНІ НОВАЦІЇ ІКОНОСТАСІВ ДОБИ УКРАЇНСЬКОГО БАРОКО | PDF (English) |
Oleksandr Tsugorka | 179-185 |
ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ БАКАЛАВРІВ – АРХІТЕКТОРІВ | |
Yuriy Larionov | 185-190 |
CТРАТЕГІЯ РОБОТИ НАД ІНСЦЕНІЗАЦІЄЮ ДРАМАТИЧНОГО ТВОРУ | PDF (English) |
Ninel Bychenko | 191-195 |
КУЛЬТУРОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ІНТЕРПРЕТАЦІЇ ВОКАЛЬНО-СИМФОНІЧНОГО ЦИКЛУ У ТВОРЧОСТІ КОМПОЗИТОРА ВАЛЕРІЯ АНТОНЮКА | PDF (English) |
Olga Hrytsenko | 196-202 |
ЕСТЕТИКО-ПСИХОЛОГІЧНА РОЛЬ КОЛЬОРУ В ДИЗАЙНІ ВХІДНИХ ГРУП ВБУДОВАНИХ ПІДПРИЄМСТВ ТОРГІВЛІ | PDF (English) |
Andrii Kulyk, Iryna Svets | 203-206 |
СОНАТА № 11 OP. 22 B-DUR Л. БЕТХОВЕНА В РЯДУ АКТУАЛЬНОГО ІНТОНУВАННЯ В ПОСТАВАНГАРДНІЙ – ПОСТ-ПОСТАВАНГАРДНІЙ КУЛЬТУРІ СУЧАСНОСТІ | PDF (English) |
Ling Ciung Da | 207-212 |
ІНФОТЕЙНМЕНТ НА УКРАЇНСЬКОМУ ТЕЛЕБАЧЕННІ | PDF (English) |
Kristina Chorna | 213-217 |
Статті
СИНЕРГІЯ ТРАДИЦІЙ І НОВАЦІЙ ЯК ПІДҐРУНТЯ ІСНУВАННЯ КУЛЬТУРИ | PDF (English) |
Amina Aygistova | 218-222 |
ATLAS WEEKEND – НАЙБІЛЬШИЙ МУЗИЧНИЙ ФЕСТИВАЛЬ В УКРАЇНІ | PDF (English) |
Sviatoslav Berezhnyk | 222-227 |
СЬОМА СИМФОНІЯ АВЕТА ТЕРТЕРЯНА ЯК ВТІЛЕННЯ ІДЕЇ АПОКАЛІПСИСУ | PDF (English) |
Mariam Verdiian | 227-233 |
ВНЕСОК ВИХІДЦІВ БЕРЕЖАНЩИНИ В МУЗИЧНУ КУЛЬТУРУ ЗАХІДНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ДІАСПОРИ | PDF (English) |
Olena Gaidychuk | 234-240 |
ДВАДЦЯТЬ ІРЛАНДСЬКИХ ПІСЕНЬ З ТРІО-СУПРОВОДОМ (WOO153) В ОБРОБЦІ Л. ВАН БЕТХОВЕНА: НА ПЕРЕТИНІ НАЦІОНАЛЬНОГО ТА АВТОРСЬКОГО СТИЛІВ | PDF (English) |
Anastasia Davitadze | 240-246 |
КУЛЬТУРНО-ІСТОРИЧНІ ПРОГРЕСІЇ НАПРЯМІВ ЕСТРАДНО-МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА | PDF (English) |
Marianna Druzhinets | 246-252 |
Сучасний веб-дизайн: особливості, тенденції розвитку, прогнозування | PDF (English) |
Petro Dubrivnyi | 253-258 |
ЕТНІЧНІ ОБРАЗИ У ТВОРЧОСТІ ВАЛЕРІЯ ГЕГАМЯНА | PDF (English) |
Olexiy Zhadeiko | 258-264 |
ВІДОБРАЖЕННЯ АВТОРСЬКОГО СТИЛЮ В ЕКСЛІБРИСАХ УКРАЇНСЬКИХ МИТЦІВ НА МІЖНАРОДНИХ ВИСТАВКАХ-КОНКУРСАХ У БРЕСТІ | PDF (English) |
Yulia Kamenetska | 265-272 |
РЕГІОНАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ КУЛЬТУ ВОГНЮ В ТРАДИЦІЙНІЙ ОБРЯДОВОСТІ НА БУКОВИНСЬКІЙ ГУЦУЛЬЩИНІ | PDF (English) |
Mykola Kozek | 272-276 |
ТВОРЧИЙ ФЕНОМЕН М.М. СИНЕЛЬНИКОВА У КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРНОГО ПРОСТОРУ УКРАЇНИ КІНЦЯ ХІХ – ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ | PDF (English) |
Liudmyla Lukasheva | 277-281 |
МУЗИЧНИЙ ТЕАТР ІСПАНІЇ XIX СТОРІЧЧЯ У РІЧИЩІ КУЛЬТУРНО-ІСТОРИЧНИХ І ДУХОВНИХ ПІДВАЛИН РЕНАСІМ’ЄНТО | PDF (English) |
Natalya Lyubenko | 282-287 |
ГРИМ ЯК ОБ’ЄКТ НАУКОВОЇ РЕФЛЕКСІЇ | PDF (English) |
Ekaterina Malyarchuk | 288-292 |
МІЖ ЕСТЕТИКОЮ ТА ІДЕОЛОГІЄЮ: ДЕЯКІ АСПЕКТИ ОЦІНКИ МУЗИЧНИХ ПРОЦЕСІВ «КАПІТАЛІСТИЧНОГО СВІТУ» У ПРАЦЯХ Т. ЧЕРЕДНИЧЕНКО | PDF (English) |
Nazar Skrypnyk | 293-298 |
ЄВРОПЕЙСЬКА РЕЦЕПЦІЯ ЯПОНСЬКОЇ ФІЛОСОФІЇ (НА ПРИКЛАДІ КІНОМАТЕРІАЛІВ ДР. ПОЛ. ХХ СТ. – ПОЧ. ХХІ СТ.) | PDF (English) |
Alina Tymofeyenko | 298-302 |
МУЗЕЙНІ ВІРТУАЛЬНІ РЕСУРСИ У ПАРАДИГМІ "ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО ВЕБУ" | PDF (English) |
Andrey Fenenko | 303-307 |
СИМВОЛІЗМ ЖІНОЧОГО ОБРАЗУ В ДЕКОРІ АРХІТЕКТУРНИХ СПОРУД СТИЛЮ МОДЕРН | PDF (English) |
Victoria Cheban | 308-313 |
ДЕФІНІЦІЯ "ВИКОНАВСЬКА ТЕХНІКА ВАЛТОРНІСТА" В ІСТОРИЧНІЙ РЕТРОСПЕКТИВІ | PDF (English) |
Yevhen Churikov | 314-317 |
«АФРИКАНКА» ДЖ. МЕЄРБЕРА І ТРАДИЦІЇ ФРАНЦУЗЬКОГО МУЗИЧНОГО ТЕАТРУ XIX СТОЛІТТЯ | PDF (English) |
Shang Yun | 318-324 |
СЕМІОТИКА ІКОНОГРАФІЧНОГО КАНОНУ В СЮЖЕТІ «ЖЕРТВОПРИНОШЕННЯ АВРААМА» | PDF (English) |
Katerina Yakimenko | 324-329 |
ЖИВОПИС ПЕТРА ЗИКУНОВА | PDF (English) |
Anatoly Kushch | 330-334 |
РЕЦЕНЗІЯ на монографічне дослідження Садовенко Світлани Миколаївни «Хронотопи аксіосфери української народної художньої культури» | PDF (English) |
Evgenia Bilchenko | 335-337 |