Професійне самовизначення студентів ДДІФКіС: світоглядні пріоритети сучасності

Автор(и)

  • Ю.В. Макєшина Дніпропетровський державний інститут фізичної культури і спорту,
  • А.В. Кравченко Дніпропетровський державний інститут фізичної культури і спорту,

Анотація

Вивчаються сучасні тенденції щодо світоглядних компонентів у студентства для майбутній діяльності у галузі фізкультурно-спортивної діяльності.

Посилання

Agergaard S. Sport as social formation and specialist education: Discursive and ritualistic aspects of physical education Sport / S. Agergaard // Education and Society, 2006. –№ 11(4). – Р. 353–367.

Fletcher S. Touching practice and physical education: Deconstruction of a contemporary moral panic. Sport, Education and Society, 2013. – № 18(5).– Р. 694–709.

Грінченко І. Б. Професійна підготовка майбутніх учителів фізичної культури в нових умовах / І. Б. Грінченко // Вища освіта України. Теоретичний та науково-методичний часопис. Додаток 3, Т. VІІ. Тематичний випуск: Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору. – К. : Гнозис, 2011. – С. 84–93.

Родин М. А. Пути повышения качества подготовки педагогов физической культуры в условиях вуза [Електронний ресурс] / М. А. Родин. – Режим доступу : http://econf.rae.ru/pdf/2012/03/1083.pdf.

Сущенко Л. П. Концептуальні підходи до професійної підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання та спорту / Л. П. Сущенко // Педагогічний процес : теорія і практика : Зб. наук. пр. – К. : Науковий світ. – 2002. – С. 138–150.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Управлінські, психолого-педагогічні, соціологічні, філософські та історичні аспекти фізичної культури і спорту