Порівняльний аналіз методів маркетингових досліджень у сфері фізичної культури і спорту

Автор(и)

  • Н.В. Середа Харківська державна академія фізичної культури,

Анотація

У статті охарактеризовано особливості використання методів маркетингових досліджень в організаційно-управлінській діяльності фізкультурно-спортивних організацій. Наведено дані порівняльного аналізу використання маркетингових досліджень.

Посилання

Каменева Н.Г. Маркетинговые исследования : [учеб. пособие] / Н.Г. Каменева, В.А. Поляков. – М.: Вузовский учебник, 2005. – 439 с.

Мічуда Ю.П. Функціонування та розвиток сфери фізичної культури і спорту в умовах ринку: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня доктора наук з фіз.вих і с.: спец. 24.00.02 «Фізична культура, фізичне виховання різних груп населення» / Ю.П. Мічуда. – К., 2008. – 40 с.

Путятіна Г.М. Характеристика аналізу документів, як методу маркетингових досліджень сфери фізичної культури та спорту / Г.М. Путятіна, Н.В. Пугачова // Педагогіка, психологія та медико – біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. – Харків – Донецьк: ХДАДМ (ХХПІ), 2007. – №11. –С. 79-82.

Середа Н.В. Аналіз ступеню використання маркетингу в організаційно-управлінській діяльності ДЮСШ / Н.В. Середа // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. – Харків: ХДАДМ, 2013. – №4. – С. 60–64.

Sereda N.V. Analysis of the influence of marketing environment factors on the development of non-оlympic sports in sports schools (on the example of sports tourism) / N.V. Sereda // Slobozhanskyi herald of science and sports:[scientific and theoretical journal]. – Кharkav: KSAPC, 2015. – №3(47) – Р. 83–85.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-12-10

Номер

Розділ

Управлінські, психолого-педагогічні, соціологічні, філософські та історичні аспекти фізичної культури і спорту