РОЗРОБКА АНІМАЦІЙНОЇ ПРОГРАМИ ДЛЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ

Автор(и)

  • Ю. С. ЧОРНА Національний університет фізичного виховання і спорту України,
  • В. І. ВОРОНОВА Національний університет фізичного виховання і спорту України,

Ключові слова:

анімаційна програма, психоемоційний стан

Анотація

Робота присвячена на визначення психоемоційного стану у дітей молодшого шкільного віку.

Посилання

Богатирьова Р.В. Стан і перспективи ринку пріоритетного наукового напрямку «Охорона здоров’я дітей шкільного віку та підлітків». / Р.В. Богатирьова , Є.М. Горбань, Н.Г Гойда // Лікарьська справа. — 2000. — № 1. — С. 3-6.

Козак Л.М. Физическое развитие и состояние психофизиологических функций у детей младшего школьного возраста /Л.М. Козак, Л.Г. Корабейников, Г.В. Корабейников // Физиология человека. — 2002. — Т. 28, № 2. — С. 35-43.

Поташнюк И.В. Состояние здоровья учащихся гимназии на завершающем этапе образования и пути его улучшения / И.В. Поташнюк, И.П. Козярин // Современная педиатрия. — 2004. — № 3(4). — С. 16-19.

Резніченко Г.І. Проблеми охорони здоров'я дітей та матерів на сучасному етапі та можливі шляхи їх вирішення / Г.І. Резніченко, Ю.Г. Резніченко // Современная педиатрия. — 2005. — № 2(7). — С. 25¬28. )

Щорічна доповідь про стан здоров’я населення, санітарну-епідемічну ситуацію та результати діяльності системи охорони здоров’я України. 2014 рік. за ред. Квіташвілі О., МОЗ України, ДУ «УІСД МОЗ України» . – К.,2015. -460с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-12-30

Номер

Розділ

Здоров’я людини, фізична реабілітація, фізична рекреація та медико-біологічні аспекти фізичної культури та спорту