ПРИНЦИПИ FAIR PLAY В ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ГУМАНІСТИЧНИХ ЦІННОСТЕЙ У ПІДРОСТАЮЧОГО ПОКОЛІННЯ

Автор(и)

  • Р.Р. ГЕРІЙ Національний університет фізичного виховання і спорту України,
  • Я. С. ЩЕРБАШИН Національний університет фізичного виховання і спорту України,

Ключові слова:

принципи Fair play, гуманістичні цінності, підростаюче покоління

Анотація

В роботі розглянуті питання відносно ролі принципів «Fair Play» у формуванні гуманістичних цінностей у підростаючого покоління, діяльності організацій, завданням яких є поширенням цих принципів.

Посилання

Єрмолова В. М. Fair Play – чесна гра / В. М. Єрмолова // Фізичне виховання в школі. – 2009. – № 3. – С. 36 – 39.

Матвеев С. Этика в спорте или «fair play»: утопия или реальность / С. Матвеев // Наука в олимпийском спорте. – 2005. – №2. – С. 6–18.

Олимпийский спорт. Учебник: в 2 т. / В. Н. Платонов, М. М. Булатова, С. Н. Бубка [и др.]; ред. В. Н. Платонов. – Киев : Олимп. лит., 2009. – Т. 1. – 736 с. : ил.

Радченко Л.О. Реалізація етичних принципів в олімпійському русі, як складова культури суспільства // Л.О. Радченко Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. – Вип. 12 (53) 2014. – С. 85-88.

Столяров В. Содержание и структура физкультурно-спортивного воспитания детей и молодежи (теоретический анализ): Монография / В. Столяров, С. Фирсин, С. Баринов. – Саратов: ООО Издательский центр «Наука», 2012. – 268 с.

Шиян Б. Гуманізація процесу фізичного виховання школярів / Б. Шиян, С. Гуменюк // Фіз. виховання в школі. – 2009. – № 3. – С. 40 – 46.

Щербашин Я. Олімпійська освіта в світовому контексті / Я. Щербашин // Актуальні проблеми фіз. культури і спорту. – 2014. – №30 (2). – С. 78 – 83.

Naul R. Didactic approaches to teaching Olympic education / R. Naul // The Olympics, New York: Routledge. – 2010 – P. 405 – 415.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-12-31

Номер

Розділ

Управлінські, психолого-педагогічні, соціологічні, філософські та історичні аспекти фізичної культури і спорту