ТЕХНОЛОГІЇ ВИКОРИСТАННЯ ТРЮКУ ЯК ЕФЕКТИВНОГО ПРИЙОМУ ВИСОКОГО ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ АРТИСТА ЕСТРАДИ

Автор(и)

  • Myroslava Melnyk

DOI:

https://doi.org/10.32461/149818

Ключові слова:

артист естради, професійна майстерність, естрадний номер, трюк

Анотація

Мета роботи. Охарактеризувати специфічні ознаки та особливості формування професійних навичок артиста естради, визначити специфіку використання трюку як ефективного прийому в естрадних номерах. Методологія дослідження полягає у застосуванні аналітичного, мистецтвознавчого, емпіричного, порівняльного, функціонального та системного методів дослідження принципів роботи артиста над номером; основних складових професійної діяльності артиста, обумовленими специфікою жанру; аналізу технології створення номеру оригінального жанру, основою якого є трюк. Наукова новизна полягає у: систематизації принципів формування професійних навичок артиста естради; обґрунтуванні особливостей введення в естрадний номер трюку як ефективного прийому. Висновки. У результаті проведеного дослідження можна констатувати, що: по-перше, мистецькі традиції артистів минулих років переосмислюються та впроваджуються в життя якісно оновленими й переробленими відповідно до умов сучасності; по-друге, професійна майстерність є головною ідеологією, до якої необхідно прагнути артистам естради для того, щоб стати майстром своєї справи; по-третє, трюк є ефективним прийомом, який надає естрадному номеру яскравості, видовищності, гостроти дії та емоційної насиченості; по-четверте, артист естради тісно пов'язаний з публікою, а тому всі трюки він повинен виконувати на сцені відкрито з високою майстерністю, вправністю та професіоналізмом.

Біографія автора

Myroslava Melnyk

кандидат мистецтвознавства, доцент Київського національного університету культури і мистецтв

Посилання

Ардов В.Е. Разговорные жанры на эстраде. Москва, 1968. 80 с.

Богданов И.А., Виноградский И.А. Драматургия эстрадного представления: учебник. СПб.: Изд-во СПбГАТИ, 2009. 424 с.

Дмитриев Ю. А. Эстрада и цирк глазами влюблённого. Москва: Искусство, 1971. 206 с.

Донченко Н.П. Режисура та акторська майстерність: навч. посібник. Київ, 2006. 260 с.

Жарков А.Д. Социально-культурные основы эстрадного искусства: история, теория, технология: учебное пособие для вузов культуры и искусств. Ч. II. Москва: МГУКИ, 2004. 215 с.

Кісін В. Б. Режисура як мистецтво та професія Життя. Актор. Образ: Із творчої спадщини. Київ: Видавничий дім «КМ Academia», 1999. 268 с.

Клитин С. С. Артисты в открытом пространстве: беседы об искусстве эстрады (и не только). СПб.: СПбГАТИ, 2012. 104 с.

Розовский М.Г. Режиссер зрелища. Москва: Сов. Россия, 1973. 112 с.

Уварова Е. Д. Аркадий Райкин. Москва: Молодая гвардия, 2011. 383 с.

Ardov, V.E. (1968). Conversational genres on stage. Moscow [in Russia].

Bogdanov, I.A. & Vynohradskyy, I.A. (2009). Dramaturgy of variety performance. SPb [in Russian].

Dmitriev, Yu. A. (1971). Stage and circus with the eyes of the lovers. Moscow: Iskusstvo [in Russian].

Donchenko, N.P. (2006). Directing and acting skills. Kyiv [in Ukrainian].

Zharkov, A.D. (2004). Socio-cultural foundations of variety art: history, theory, technology. Moscow: MGUKI [in Russian].

Kissin, V. B., (1999). Directing art as a profession. Kyiv: Vydavnychyy dim «KM Asademia» (in Ukrainian).

Klitin, S. S. (2012). Artists in the open space: talk about the art of variety art. St-Petersburg: SPbGATI [in Russia].

Rozovskii, M.G. (1973). Directed performances. Moscow: «Sov. Russia» [in Russian].

Uvarova, E.D. (2011). Arkadiy Raykin. Moscow: Molodaya gvardiya [in Russia].

##submission.downloads##