КОНЦЕРТНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК СОЦІОКУЛЬТУРНА ПРАКТИКА: ДО ПРОБЛЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ

Автор(и)

  • Vasyl Romanchyshyn

DOI:

https://doi.org/10.32461/149873

Ключові слова:

концерт, арт-менеджмент, історія концертної діяльності, організація концертної діяльності

Анотація

Мета роботи: виявити соціально-культурну сутність і функції концертної діяльності, окреслити особливості її організації. Методологічною базою є загальнонаукові методи аналізу: історизм, систематизація, узагальнення досліджуваної проблеми. Наукова новизна полягає в узагальненні та систематизації теоретичних матеріалів, що стосуються сучасних тенденцій в організації концертної діяльності як соціокультурної практики. Запропоновано шляхи оптимізації концертної діяльності в сучасних умовах, що і визначає актуальність теми дослідження. Висновки. Задля оптимізації концертної діяльності в сучасних умовах необхідні: підтримка створення високохудожнього продукту в сфері концертної діяльності, розширення репертуарної пропозиції, розвиток нових форм художньої виразності, творчої діяльності авторів і виконавців; формування і розвиток суспільних потреб в мистецтві різних жанрів, зокрема і в академічному мистецтві, розширення аудиторії концертів за рахунок різних верств, категорій і груп населення; формування ефективного менеджменту в галузі концертної діяльності; інтеграція України в світовий «концертний» ринок, використання її творчого потенціалу для зміцнення позитивного образу країни на міжнародному рівні.

Біографія автора

Vasyl Romanchyshyn

кандидат культурології, професор кафедри сценічного
та аудіовізуального мистецтва Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв

Посилання

Дуков Е. В. Концерт в истории западноевропейской культуры. Москва: Классика-XXI. 2003. с. 151-168.

Лурье А. С. Управление концертным делом. Управляемость культуры и управление культурными процессами [сост. Г. М. Галуцкий]. Москва: ВНИИ Институт искусствознания, 1998. С. 445.

Пассман Д. Все о музыкальном би знесе / пер. с англ. А. Орлов. Москва: Альпина Бизнес Букс, 2009. 419 с.

Dukov, E.V (2003). Concert in the history of Western European culture. Moscow: Classics-XXI, p. 151-168. [In Russian].

Lurie, A. S. (1998). Management of concert business. Management of culture and management of cultural processes. Moscow: Institute of Arts, p. 445. [In Russian].

Pasman D. (2009). All about music business. Moscow: Alpina Business Bus, 419 p. [In Russian].

##submission.downloads##