НАУКОВЕ ОСМИСЛЕННЯ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДНОГО ТАНЦЮ: ВІД ВИТОКІВ ДО СЬОГОДЕННЯ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-2180.34.2018.191145

Анотація

Мета статті – виявити основні етапи наукового осмислення українського
народного танцю. Методологія. На основі аналізу наукової літератури, використання
хронологічного підходу, методу систематизації стало можливим проведення науково-
об'єктивного дослідження. Наукова новизна. Запропоновано періодизацію становлення та
розвитку науково-теоретичного осмислення українського народного танцю. Висновки.
Монографії, дисертації, наукові статті тощо, присвячені різним аспектам української
народної танцювальної культури, містять історіографічний огляд, аналізують останні
публікації під кутом зору теми праці, що виключає цілісність дослідження науково-
теоретичного доробку з українського народного танцю. Попри наявність значного масиву
наукової літератури комплексного дослідження теоретичний доробок з українського танцю
не зазнав. Досить умовно можна виокремити основні етапи становлення та розвитку
науково-теоретичного осмислення українського народного танцю: 20-і рр. ХХ ст. –
формування теорії українського народного танцю (В. Верховинець); друга половина ХХ ст. –
розвиток теорії українського народного танцю в історико-мистецтвознавчих та
педагогічних дослідженнях; початок ХХІ ст. – розширення проблемного діапазону
досліджень на матеріалі українського народного танцю.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-01-09

Номер

Розділ

Театр та екранні мистецтва