ВПЛИВ СУЧАСНОГО МИСТЕЦТВА НА АРХІТЕКТОНІКУ ДРУКОВАНИХ РЕКЛАМНИХ ВИДАНЬ

Автор(и)

  • Mykola Kuzminets
  • Kateryna Tyshkevych

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-2180.38.2020.222077

Ключові слова:

мистецтво, архітектоніка, друковані рекламні видання, візуальні повідомлення

Анотація

Мета роботи. Проаналізувати вплив сучасного мистецтва на архітектоніку друкованих рекламних видань як фактору розвитку візуальних повідомлень з культуротворчими засадами сприйняття світу. Методологія дослідження ґрунтується на застосування комплексу інструментів: аксіологічний підхід дозволив встановити закономірності формування, прояву та розвитку друкованих рекламних видань, з’ясування змістовного та ціннісного статусу дизайну в сучасному мистецтві, історичний метод використано для встановлення хронологічної послідовності виникнення, формування та розвитку архітектоніки дизайну рекламних видань. Наукова новизна. Полягає у розкритті сутності архітектоніки друкованих рекламних видань та вплив сучасного мистецтва на формування візуального повідомлення. Висновок. Отже, зважаючи на комунікативність як основну рису сучасного суспільства, питання впливу сучасного мистецтва на архітектоніку друкованих видань є надзвичайно актуальною. Сьогодні візуальні повідомлення (будь-який продукт графічного дизайну, тобто друковане рекламне видання) програмують не лише наше відношення до світу і до себе самих, вони формують стереотипи поведінки в різних сферах життя. Твори дизайну, так само як і архітектурні, близькі формам модерністського мистецтва, незважаючи на те, що дизайн, що відноситься до архітектонічну увазі художньої діяльності, відділений від архітектури і не тотожний мистецтву. Щоб теоретично обґрунтувати це припущення, можна порівняти мистецтво і дизайн на рівні їх творчих методів. Крім того, мистецтвознавство має бути навантажене специфічним українським матеріалом, починаючи від особливостей національного візуально-пластичного мовлення до особливостей інтеграції України у світову спільноту, узгоджену з українською ментальністю.

Посилання

Gladun O. To the problem of visual language of graphic design of Ukraine. URL: http://bo0k.net/index.php?p=achapter&bid=12553&chapter=1 (access date: 10.10.2020. [in Ukrainian].

Shutemova E. A. (2010). The role of the artistic method in art and design. OSU newspaper. 1 (107),.28-34 [in Russian].

Bystrova T. Yu. Jewelery: art or design?. URL: http://taby27.ru/tvorcheskie_raboty/50/design_ statji/yewellery_definition1.htm (access date: 03.10.2020) [in Russian].

Shevchenko V. E. (2004). Directing and architecture of the publication: teaching method. complex for students of the Institute of Journalism. Kyiv: Institute of Journalism [in Ukrainian].

Kiselev A. P. , Bakshin V. V., Kudryavtseva L. N. (1988). Design of periodicals: textbook. aid;. Moscow: Moscow Publishing House. University [in Russian].

Shevchenko V. E. (2000). Composition and architecture of the printed edition. Visnyk Kyyivsʹkoho natsionalʹnoho universytetu. Seriya: zhurnalistyka: Vol.8. Kyiv: RVTS “Kyyivsʹkyy universytet”, 70-75 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-12-19

Номер

Розділ

Дизайн