ПРИНЦИПИ МІКРОФОННОГО ЗВУКОЗАПИСУ У КОНТЕКСТІ ТВОРЧИХ НАПРЯМІВ ЗВУКОРЕЖИСУРИ

Автор(и)

  • Вячеслав Овсянніков

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-2180.39.2021.238705

Анотація

Метою статті є характеристика принципів звукозапису за допомогою мікрофонів у контексті акустичних просторових особливостей концертних залів, які є важливою складовою в позиціонуванні діяльності та творчих напрямів «пуризму», «індивідуалізму» та «реалізму» у звукорежисурі. Методологія дослідження полягає в застосуванні аналітичного та історико-культурного методів, що дало можливість виокремити й охарактеризувати технологічні засади звукозапису на прикладі діяльності звукорежисерів. Наукова новизна роботи полягає в тому, що вперше в українській науці було визначено та охарактеризовано принципи мікрофонного звукозапису у контексті акустичних просторових особливостей та творчі напрями звукорежисури «пуризм», «індивідуалізм» та «реалізм». Висновки. У роботі було визначено дані спектрального відгуку діапазону частот, стереофонічний ефект, музичний та тембральний баланс і просторове враження акустики концертних залів. Виявлено принципи застосування багатомікрофонної техніки в інструментальній, оркестровій та рок музиці; окреслено творчий потенціал напрямів «пуризм», «індивідуалізм» та «реалізм»  у звукорежисурі. У вимірі сучасних тенденцій кінематографа та сучасної популярної музичної культури ми чуємо і звикаємо до перебільшено барвистого і насиченого, часто «електронного» звуку. Оскільки слухач — кінцева ланка всієї індустрії звукозапису, варто визнати орієнтири у звукорежисурі, які направлені на смаки більшості

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-09-01

Номер

Розділ

Музичне мистецтво