ЕСТРАДНИЙ НОМЕР ЯК ОСНОВА НАВЧАЛЬНОГО КОНЦЕРТУ

Автор(и)

  • Микола Крипчук

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-2180.39.2021.238731

Анотація

Метою роботи є аналіз творчого процесу специфіки створення естрадних номерів різних жанрів в умовах навчального концерту. Методологія дослідження полягає у використанні таких методів: мистецтвознавчого, компаративного,  логічного, узагальнення, що дозволило розглянути проблематику творчих підходів щодо створення підґрунтя для професійного виконавства на естраді. Наукова новизна отриманих результатів полягає в якісно новому підході до проблематики створення естрадних номерів в умовах навчального концерту в контексті формування сучасного фахівця естрадного мистецтва. Висновки.  По-перше, аналіз довів, що для артиста естради, а саме в жанрі конферансу, запропонованими обставинами є реальні обставини концерту. По-друге, специфічною особливістю у спілкуванні між об’єктами є принцип взаємодії через глядацьку залу. По-третє, виховання професійної навички імпровізації на естраді є найголовнішою умовою підготовки  майбутнього артиста у вищій мистецькій школі. По-четверте, основним принципом роботи в навчальному концерті є оволодіння складною формою зовнішньо-внутрішньої уваги, що потребує постійного «перемикання» способу існування артиста естради. По-п’яте, під час вибору, пошуку та роботи над естрадним образом-маскою вирішальними є основні елементи психотехніки артиста естради. По-шосте, різноманітні форми навчального концерту є найважливішим етапом становлення професійної майстерності майбутнього артиста естради.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-09-01

Номер

Розділ

Сценічне мистецтво