УКРАЇНІЗАЦІЯ ВІТЧИЗНЯНОГО ОПЕРНОГО ТЕАТРУ

Автор(и)

  • Катерина Василенко

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-2180.39.2021.238734

Анотація

Мета дослідження: Виокремити художні та організаційні особливості оперного мистецтва періоду від Української Народної Республіки –до 1930-х років. Висвітлити роль і значення передумов та становлення українізації як чинника формування вітчизняної оперної культури в першій половині ХХ століття.  Методологія дослідження полягає у застосуванні компаративістського та історичного методів, що дало змогу виокремити та порівняти період, що досліджується, від його початку до крайніх років. Це також дозволило охарактеризувати історичні події з ретроспективної відстані довжиною в століття. Наукова новизна полягає у осмисленні впливу українізації на оперне мистецтво в Україні. Вперше детально розглядається українізація культури населення з часів існування УНР до появи самого поняття «українізація», яке з’явилося після формування УСРР. Висновки: шляхом аналізу наукових публікацій, монографій  та архівних джерел можемо визначити підходи та становлення політики «українізації» оперного мистецтва в першій половині ХХ століття. Виникає можливість порівняти «українізацію» вітчизняного оперного мистецтва в період Української Народної Республіки та Української Соціалістичної Радянської Республіки.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-09-01

Номер

Розділ

Сценічне мистецтво