Діяльнісний аспект фахової підготовки майбутніх хореографів у класичному університеті

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-2180.40.2021.250356

Анотація

Мета статті – науково обґрунтувати доцільність діяльнісного підходу у фаховій підготовці майбутніх хореографів у класичному університеті. Методологія дослідження ґрунтується на: науково-теоретичних концепціях про діяльність та діяльнісний підхід у фаховій підготовці студентів; методах аналізу, систематизації й узагальнення. У статті розкрито програмні вимоги до фахової підготовки студентів-хореографів в університеті. Досліджено наукові основи педагогічної та художньо-творчої діяльності хореографа. Охарактеризовано основні види діяльності керівника хореографічного колективу, які студенти мають опанувати за час навчання в університеті – теоретичні (проєктивна, аналітична) та практичні (організаційно-педагогічна, художньо-творча, концертно-сценічна). Сформульовано принципи освітньої діяльності студентів у хореографічних класах. Наукова новизна роботи полягає в тому, що: науково обґрунтовано та доведено доцільність застосування діяльнісного підходу у фаховій підготовці майбутніх хореографів; систематизовано основні форми й види професійної діяльності, які студенти-хореографи мають опанувати в процесі фахової підготовки; визначено принципи освітньої діяльності студентів у хореографічних класах. Сформульовано висновки про те, що діяльнісний підхід є ефективним засобом формування у майбутніх хореографів досвіду професійної діяльності у процесі фахової підготовки в університеті.

Ключові слова: майбутні хореографи; фахова підготовка студентів-хореографів; діяльнісний підхід; керівник хореографічного колективу; форми та види діяльності; принципи освітньої діяльності студентів.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-30

Номер

Розділ

Хореографія