СЕГМЕНТАЦІЯ АРТ-РИНКУ В МАРКЕТИНГУ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА

Автор(и)

  • Дмитро Акімов

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-2180.39.2021.238676

Анотація

Мета роботи. Дослідження та аналіз алгоритмів маркетингових технологій за допомогою сегментації ринку в маркетингу образотворчого мистецтва. Методологія дослідження полягає в застосуванні компаративного, емпіричного та теоретичного методів. Такий методологічний підхід дозволяє проаналізувати процеси сегментування ринку образотворчого мистецтва з подальшим використанням результатів досліджень в маркетингових процесах просування творів мистецтва від митця до споживача. Наукова новизна полягає в розширенні уявлень про технології сегментації ринку мистецтва. У статті проаналізовано алгоритми маркетингових технологій при сегментації ринку образотворчого мистецтва. Зазначено, що в маркетингу образотворчого мистецтва цілеспрямовано та продуктивно використовуються технології сегментації арт-ринків та технології позиціонування творів мистецтва. Сегментація арт-ринків дає можливість високоефективно виділяти та систематизувати групи споживачів, та шанувальників творів образотворчого мистецтва у відповідності з їхніми цілями та мотиваціями. Висновки. Проведений у статті аналіз проблем використання традиційних маркетингових технологій у маркетингу мистецтва дає підстави констатувати, що такі технології на арт-ринку використовуються, але вони суттєво відрізняються від інших ринкових сфер. Слід зазначити, що технологія сегментування ринку достатньо активно використовується на арт-ринку в роботі музеїв, галерей, аукціонів. Технологія сегментування ринку дає можливість регулювати процеси виникнення та задоволення попиту на художні твори та їх реалізацію.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-09-01

Номер

Розділ

Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація