ІМПЛЕМЕНТАЦІЯ СТРАТЕГІЧНИХ АЛЬТЕРНАТИВ ТА СТРАТЕГІЙ ЗМІН ДЛЯ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ КРИЗИ

Автор(и)

Ключові слова:

strategy, strategy for implementing changes, product portfolio, strategic set of the enterprise

Анотація

Актуальність теми дослідження. Для забезпечення довгострокового існування та розвитку, підприємці мають усвідомити необхідність співставлення тенденцій зовнішнього та внутрішнього середовища функціонування при досягненні висунутих цілей. Постановка проблеми. В умовах кризового стану підприємств для всіх керівників важливим і невирішеним питанням є імплементація стратегічних альтернатив та стратегій змін для промислових підприємств. Аналіз останніх досліджень і публікацій. Формування стратегій здійснення змін та стратегічного набору підприємства – це предмет стратегічного менеджменту, який досліджували та досліджують багато вчених, а саме: Артеменко Л. П., Бай С. І., Віханський О. С., Довгань Л. Є., Ігнатьєва І. А., Каракай Ю. В., Кравченко Т. А., Мартиненко М. М., Наумова А. І., Шегда А. В., Шершньова З. Є. Виділення недосліджених частин загальної проблеми. Питанню стратегічного управління присвячено ряд вітчизняних та закордонних публікацій, але залишається відкритим питання визначення стратегічних альтернатив підприємства в умовах кризи. Постановка завдання. Таким чином, потреба до розробки стратегії змін, стратегічного набору та адекватних йому інструментів залишається пріоритетним для промислових підприємств в умовах кризи. Виклад основного матеріалу. В економічній літературі пропонується безліч стратегій для різних типів підприємств для поліпшення стану та забезпечення довгострокового функціонування підприємства. Висновки. Розробка ефективної продуктової стратегії є запорукою успішного функціонування підприємства на ринку, основою формування стратегії здійснення змін та етапом технології стратегічно-адаптивного управління внутрішніми змінами процесу трансформацій на промислових підприємствах.

Біографії авторів

Olha Ivanivna Harafonova, Kyiv National Vadym Hetman Economic University

Doctor of Economic Sciences, Associate Professor, Professor at the Department of Management

Roman Vasyliovych Yankovoi, Kiev Institute of Business and Technology

Candidate of Economic Sciences, Associate Professor, Associate Professor of the Department of Management and Administration

Посилання

Harafonovа, O. (2016). Scientific and methodological approaches to assessing position enterprise // Scientific Herald Polissia. Scientific Economic Journal. - № 3 (7). – Chernihiv : 2016 - pp. 266-270 [in Ukrainian].

Harafonova, O. I. (2014). Upravlinnya zminamy: teorya, metodologya ta praktyka: monografia [Change Management: Theory, Methodology and Practice. Sole monograph[]. - K. : KNUTD, 2014. – p. 364 [in Ukrainian].

Tompson, A. (1998). Strategicheskiy menedzhment. Iskusstvo razrabotki i realizatsii strategii [Strategic management. The art of developing and implementing a strategy: a textbook for high schools] : textbook for universities : franslated from English. / A. A. Tompson, A. Dzh. Striklend. - M. : Banki i birzhi: YuNITI, 1998. – p. 576 [in Russian].

Garafonova, O. I. (2015). StrategIiyi rozvytku pIdpriemstva: teoretichnI zasady ta osoblivosti formuvannya v umovakh neobhIdnosti zdiysnennya InnovatsIynoyi diyalnosti [Strategy of enterprise development: theoretical foundations and peculiarities of formation in the conditions of necessity of implementation of innovation activity]// Visnik KNUTD. – 2015. – # 1 (83). – pp. 36-49 [in Ukrainian].

Harafonova, O. І. (2016). Strategic aspects of process of management changes on enterprise // Naukoviy Visnik PolIssya. Naukoviy ekonomIchniy zhurnal. - #4 (8). – Chernigiv : 2016. – pp. 253-256 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Як цитувати

Harafonova, O. I., & Yankovoi, R. V. (2017). ІМПЛЕМЕНТАЦІЯ СТРАТЕГІЧНИХ АЛЬТЕРНАТИВ ТА СТРАТЕГІЙ ЗМІН ДЛЯ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ КРИЗИ. Науковий вісник Полісся, 2(2(10), 57–60. вилучено із http://nvp.stu.cn.ua/article/view/109974

Номер

Розділ

УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ