ТЕОРЕТИКО-МЕТОЛОЛОДГІЧНІ ОСНОВИ ПІДСИСТЕМИ БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТУ НА ПІДПРИЄМСТВІ

Автор(и)

  • Yevhen Aleksandrovych Romanenko Interregional Academy of Personnel Management, Kyiv; Honored Lawyer of Ukraine, Україна
  • Iryna Vitalievna Chaplay Public Administration in Interregional Academy of Personnel Management, Україна

Ключові слова:

branding, brand management, brand portfolio management strategy, and brand development management system

Анотація

Актуальність теми дослідження. Медіаринок є найбільш динамічним ринком. У зв'язку з цим виникає необхідність у чіткій ідентифікації своїх продуктів та визначення своїх позицій на ринку. Для цього необхідно вивчити проблематику формування брендів телеканалів на медіаринку. Аналіз останніх досліджень і публікацій. Серед вітчизняних та зарубіжних науковців питанням створення брендів, бренд-менеджмент і брендинг займалися: Д. Aaker [1], А. Большаков [2], В. Перція [3], У. Гордон [4], В. Королько [5], Т. Nilson [6], С. Pogodayev [9], Є. Романенко [10] та інші. Постановка проблеми. Актуальність даної проблеми на медіа ринку пояснюється тим, що на даному ринку працівники компанії виступають обличчями медіа брендів, телеканалів та всього медіа холдингу. Постановка завдання. Метою первинних досліджень є аналіз особливостей побудови підсистеми управління брендом на підприємстві та надання практичних рекомендації по його успішній роботі. Виклад основного матеріалу. Система управління розвитком бренда (СУРБ)являє собою сукупність суб'єктів, об'єктів, інструментів та методів управління, що у процесі взаємодії між собою спрямовані на формування та розвиток сильного бренда [10, с. 203]. Розрізняють такі основні підходи до поняття системи управління розвитком бренда: - Функціональний підхід - Суб'єктно-об'єктний підхід - Рівневий підхід - Територіальний підхід. Універсальним підходом до поняття СУРБ є функціональний підхід. Висновки. Отже, для успішного функціонування системи бренд-менеджменту на підприємстві та успішної реалізації задач брендингу та бренд-менеджменту необхідний комплексний підхід, що охоплює планування, організацію та контроль, що на протязі всіх етапів забезпечуються безперебійною підтримкою інформаційної системи. Серед основних підходів до поняття системи управління розвитком бренда найбільш універсальним є функціональний підхід, адже функції управління є універсальними й властиві будь-якій управлінській системі на будьякому рівні управління.

Біографії авторів

Yevhen Aleksandrovych Romanenko, Interregional Academy of Personnel Management, Kyiv; Honored Lawyer of Ukraine

Doctor of Sciences in Public Administration, Professor, Head of Department of Public Administration

Iryna Vitalievna Chaplay, Public Administration in Interregional Academy of Personnel Management

Candidate of Sciences in Public Administration, Associae Professor at the Department

Посилання

Aaker, D. A., Hrebennykova Y. D., (2003) Brendlyderstvo. Novaia kontseptsyia brendynha [Brand leadership. The new concept of branding]. – M. :– 380 s.

Bolshakov, A. S., Mykhaylov, V. Y.(2002) Sovremennyi menedzhment: teoryia y praktyka [Modern management theory and practice] SPb. : Piter,– p. 416 .

Valentin Pertsіya (2005), Brendung [Brending]- Piter, [Electronic resource] Available at: http://www.marketing.spb.-ru/libcomm/brand/expand_brand.htm.

Hordon, Y. (2001) Marketing partnyorskikh otnoshenyi [Marketing of the partners relationship] / Translated from English under edition of O. A. Tretyiak. – SPb. : Piter, – p. 384

Korolko, V. H. (2000) Osnovy pablyk ryleyshnz [Fundamentals of Public Relations] /.– M. : Refl-buk, K.: Vakler, – p. 528

Nylson, T. (2003) Konkurentnyi brending [Competitive branding] / – SPb. : Piter, – p. 80

The first global centralized Internet resource from the problems of brand management (USA) [Electronic resource], Available at: www.brandmanagement.com.

The Verkhovna Rada of Ukraine (2012), The Law of Ukraine "On public-private partnership", [Electronic resource] Available at: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/2404-17 (Accessed 29 August 2013).

The Verkhovna Rada of Ukraine (1998), The Law of Ukraine “On the National Informatization Program”, [Electronic resource] Available at: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/74/98-%D0%B2%D1%80.

Pogodayev, S. E. “Marketing of works as a source of the new hybrid offerings in widened marketing of goods, works and services” Journal of Business and Industrial Marketing, vol 28 (8), pp. 638-648.

Romanenko, Y. A., Chaplay, I. V. (2016) “Ways of improving of the system of training and retraining of ciliv servants ing Ukraine: dichotomy of problem”, IX International Business Forum, pp. 148-150.

##submission.downloads##

Як цитувати

Romanenko, Y. A., & Chaplay, I. V. (2017). ТЕОРЕТИКО-МЕТОЛОЛОДГІЧНІ ОСНОВИ ПІДСИСТЕМИ БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТУ НА ПІДПРИЄМСТВІ. Науковий вісник Полісся, 2(2(10), 156–163. вилучено із http://nvp.stu.cn.ua/article/view/110268