ТЕОРЕТИКО-МЕТОЛОЛОДГІЧНІ ОСНОВИ ПІДСИСТЕМИ БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТУ НА ПІДПРИЄМСТВІ
Ключові слова:
branding, brand management, brand portfolio management strategy, and brand development management systemАнотація
Актуальність теми дослідження. Медіаринок є найбільш динамічним ринком. У зв'язку з цим виникає необхідність у чіткій ідентифікації своїх продуктів та визначення своїх позицій на ринку. Для цього необхідно вивчити проблематику формування брендів телеканалів на медіаринку. Аналіз останніх досліджень і публікацій. Серед вітчизняних та зарубіжних науковців питанням створення брендів, бренд-менеджмент і брендинг займалися: Д. Aaker [1], А. Большаков [2], В. Перція [3], У. Гордон [4], В. Королько [5], Т. Nilson [6], С. Pogodayev [9], Є. Романенко [10] та інші. Постановка проблеми. Актуальність даної проблеми на медіа ринку пояснюється тим, що на даному ринку працівники компанії виступають обличчями медіа брендів, телеканалів та всього медіа холдингу. Постановка завдання. Метою первинних досліджень є аналіз особливостей побудови підсистеми управління брендом на підприємстві та надання практичних рекомендації по його успішній роботі. Виклад основного матеріалу. Система управління розвитком бренда (СУРБ)являє собою сукупність суб'єктів, об'єктів, інструментів та методів управління, що у процесі взаємодії між собою спрямовані на формування та розвиток сильного бренда [10, с. 203]. Розрізняють такі основні підходи до поняття системи управління розвитком бренда: - Функціональний підхід - Суб'єктно-об'єктний підхід - Рівневий підхід - Територіальний підхід. Універсальним підходом до поняття СУРБ є функціональний підхід. Висновки. Отже, для успішного функціонування системи бренд-менеджменту на підприємстві та успішної реалізації задач брендингу та бренд-менеджменту необхідний комплексний підхід, що охоплює планування, організацію та контроль, що на протязі всіх етапів забезпечуються безперебійною підтримкою інформаційної системи. Серед основних підходів до поняття системи управління розвитком бренда найбільш універсальним є функціональний підхід, адже функції управління є універсальними й властиві будь-якій управлінській системі на будьякому рівні управління.Посилання
Aaker, D. A., Hrebennykova Y. D., (2003) Brendlyderstvo. Novaia kontseptsyia brendynha [Brand leadership. The new concept of branding]. – M. :– 380 s.
Bolshakov, A. S., Mykhaylov, V. Y.(2002) Sovremennyi menedzhment: teoryia y praktyka [Modern management theory and practice] SPb. : Piter,– p. 416 .
Valentin Pertsіya (2005), Brendung [Brending]- Piter, [Electronic resource] Available at: http://www.marketing.spb.-ru/libcomm/brand/expand_brand.htm.
Hordon, Y. (2001) Marketing partnyorskikh otnoshenyi [Marketing of the partners relationship] / Translated from English under edition of O. A. Tretyiak. – SPb. : Piter, – p. 384
Korolko, V. H. (2000) Osnovy pablyk ryleyshnz [Fundamentals of Public Relations] /.– M. : Refl-buk, K.: Vakler, – p. 528
Nylson, T. (2003) Konkurentnyi brending [Competitive branding] / – SPb. : Piter, – p. 80
The first global centralized Internet resource from the problems of brand management (USA) [Electronic resource], Available at: www.brandmanagement.com.
The Verkhovna Rada of Ukraine (2012), The Law of Ukraine "On public-private partnership", [Electronic resource] Available at: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/2404-17 (Accessed 29 August 2013).
The Verkhovna Rada of Ukraine (1998), The Law of Ukraine “On the National Informatization Program”, [Electronic resource] Available at: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/74/98-%D0%B2%D1%80.
Pogodayev, S. E. “Marketing of works as a source of the new hybrid offerings in widened marketing of goods, works and services” Journal of Business and Industrial Marketing, vol 28 (8), pp. 638-648.
Romanenko, Y. A., Chaplay, I. V. (2016) “Ways of improving of the system of training and retraining of ciliv servants ing Ukraine: dichotomy of problem”, IX International Business Forum, pp. 148-150.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Науковий вісник Полісся Чернігівського національного технологічного університету
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).