MARKETING ASPECTS OF DEVELOPING TOURISM SERVICES MARKET IN UKRAINE
DOI:
https://doi.org/10.25140/2410-9576-2018-2-2(14)-221-229Keywords:
European integration, system approach, market of tourism services, structural-functional model, marketing technologies, marketing communicationsAbstract
Urgency of the research. Under the conditions of modern European integration processes, the quality of providing tourism services which should meet the requirements of the population as much as possible, gains momentum. Target setting. Marketing approaches in managing the demand for tourism services by means of innovative technologies are insufficiently defined. Actual scientific researches and issues analysis. Among the scholars who investigated the marketing aspects in the field of tourism activities should be distinguished the following scientists: N. E. Kudla, I. Yu. Martynov, O. M. Pravyk, I. M. Shkoda and so on. Uninvestigated parts of general matters defining. At the present stage, the issues of finding and implementing modern mechanisms for the formation and management of demand for a tourism product remain unsolved. The research objective. The article is aimed at developing innovative methods of managing the process of implementing marketing approaches to the market of tourism services in Ukraine. The statement of basic materials. The article analyzes the state of the tourism services market in Ukraine in the light of the latest realities. Structural-functional model of the system of marketing approaches and operative model of management of the process of realization of marketing approaches to the market of tourism services have been developed. Conclusions. The use of the proposed models will more effectively increase the efficiency of marketing activities in the modern market of tourism services.References
Білецька, І. М. Особливості маркетингу туристичних послуг в сучасних умовах глобалізації світового туристичного ринку / І. М. Білецька // Экономика Крыма. - 2012. - №4 (41). - С. 389-397.
Горіна, Г. О. Ринок туристичних послуг: управління розвитком в умовах просторової поляризації: монографія / Г. О. Горіна. – Кривий Ріг : Чернявський Д. О., 2016. – 305 с.
Держкомстат України: Туристичні потоки 2016 р. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.ukrstat.gov.ua/operativ/menu/menu_u/tur.htm
Заячковська, Г. А. Еволюція теорії маркетингу туризму / Г. А. Заячковська // Історія народного господарства та економічної думки України. – 2010. – Вип. 43. – С. 193-201.
Євтушенко, О. В. Застосування комплексу маркетингу в сфері туризму / О. В. Євтушенко // Вісник ХНУ ім. В.Н: Каразіна. – 2014. – № 1144. – С. 166-170.
Кудла, Н. Є. Маркетинг туристичних послуг / Н. Є. Кудла. – К. : Знання, 2011. – 351 с.
Лозова, О. А. Туризм в Україні: сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку / О. А. Лозова // Культуры народов Причерноморья. – 2012. – № 229. – С. 44-47.
Котлер, Ф. Маркетинг-менеджмент / Ф. Котлер, К. Л. Келлер. – СПб. : Питер, 2006. – 816 с.
Кулицький, С. Імовірні економічні наслідки від запровадження безвізового режиму Європейського Союзу для України [Електронний ресурс] / С. Кулицький // Україна: події, факти, коментарі. – 2017. – № 12. – С. 52-64. – Режим доступу:http://nbuviap.gov.ua/images/ukraine/2017 /ukr12.pdf.
Стратегія розвитку туризму та курортів на період до 2026 р. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/168-2017.
Любівцева, О. О. Ринок туристичних послуг (геопросторові аспекти) / О. О. Любівцева. – К. : Альтпрес, 2005. – 436 с.
Правик, Ю. М. Маркетинг туризму: підручник / Ю. М. Правик. – К. : Знання, 2008. – 303 с.
Тєлєтов, О. С. Маркетингові дослідження: навч. посіб. / О. С. Тєлєтов. – К. : Знання, 2010. – 299 с.
Федорченко, В. К. Теоретичні та методичні засади підготовки фахівців для сфери туризму: монографія / за ред. Н. Г. Ничкало. – К. : Видавничий Дім «Слово», 2004. – 472 с.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2018 Scientific bulletin of Polissia

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).