АНАЛІЗ ПОПИТУ НА ПРОДУКЦІЮ ТА ПОСЛУГИ ЗАКЛАДІВ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА У КУРОРТНІЙ ЗОНІ ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
DOI:
https://doi.org/10.25140/2410-9576-2018-3(15)-127-131Ключові слова:
заклади ресторанного господарства, санаторно-курортна зона, обслуговування, попитАнотація
Актуальність теми дослідження. В останні роки стрімко набирає обертів внутрішній туризм і гостро відчувається потреба в розвитку індустрії гостиності. Однією із вагомих її складових є ресторанне господарство, яке впливає на зростання соціально-економічного рівня країни. У зв’язку з цим виникає потреба у вивченні попиту на продукцію та послуги закладів ресторанного господарства. Постановка проблеми. Якість ресторанних послуг залишає в пам'яті туриста найбільш стійке емоційне враження. Тому аналіз попиту на продукцію та послуги закладів ресторанного господарства має допомогти визначити основні проблеми та виявити шляхи для підвищення якості. Аналіз останніх досліджень і публікацій. Результати дослідження різноманітних аспектів розвитку ресторанного господарства висвітлено у працях Н. В. Смірнової, Н. О. П'ятницької, І. В. Скавронської, О .Д. Тімченко, Т. І. Ткаченко, Г. В. Чернової, E. Gheribi, Е. Kwiatkowska, G. Levytska. Виділення недосліджених частин загальної проблеми. Незважаючи на значні наукові напрацювання з цієї проблематики, окремі її аспекти, зокрема сучасний стан, попит на послуги та тенденції розвитку ресторанного господарства України постійно змінюються і потребують подальшого наукового вивчення. Постановка завдання. Метою статті є дослідження попиту на послуги закладів ресторанного господарства, що розміщенні в курортній зоні Херсонської області. Виклад основного матеріалу. З метою визначення фактичного розвитку ресторанного бізнесу на Херсонщині нами було проведено дослідження попиту на послуги закладів ресторанного господарства. Визначено фактори, що впливають на зниження попиту і основні проблеми підприємств харчування та можливі шляхи їх усунення. Висновки. Ринок санаторно-курортних послуг Херсонщини є потенційно привабливим, але існують значні недоліки, які потребують корегування і виправлення.Посилання
Site of State Statistics Committee of Ukraine]. www.ukrstat.gov.ua. Retrieved from www.ukrstat.gov.ua [in Ukrainian].
Suchasnyy stan rozvytku hotelno-restorannoyi spravy [The current state of development of hotel and restaurant business]. (n.d.). tourlib.net/books_ukr. Retrieved from http://tourlib.net/books_ukr/pucentejlo14.htm [in Ukrainian].
Web-portal of the World Tourism Organization (UNWTO). www2.unwto.org. Retrieved from http://www2.unwto.org/ [in English].
Tkachenko, T. I. (2009). Stalyy rozvytok turyzmu: teoriya, metodolohiya, realiyi biznesu [Sustainable Tourism Development: Theory, Methodology, Business Realities]. Kyiv: Kyiv. Nats. torh.-ekon. un-t [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
2021-08-30
Як цитувати
Dzyundzya, O. V., Yakymchuk, D. M., & Nosova, I. O. (2021). АНАЛІЗ ПОПИТУ НА ПРОДУКЦІЮ ТА ПОСЛУГИ ЗАКЛАДІВ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА У КУРОРТНІЙ ЗОНІ ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ. Науковий вісник Полісся, (3(15), 127–131. https://doi.org/10.25140/2410-9576-2018-3(15)-127-131
Номер
Розділ
МАРКЕТИНГ
Ліцензія
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).