ПОЗИТИВНИЙ ІМІДЖ ТА ДІЛОВА РЕПУТАЦІЯ У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

Автор(и)

Ключові слова:

позитивний імідж, ділова репутація, конкурентоспроможність підприємства, конкурентні переваги

Анотація

У статті розглянуто сутність понять «позитивний імідж» та «ділова репутація» у відношенні підприємства. Зазначено мету формування іміджу та ділової репутації за умови функціонування у ринковому середовищі, яке передбачає перманентний стан конкурентної боротьби. Позитивний імідж та ділова репутація розглянуто як конкурентні переваги підприємства.

Біографії авторів

Галина Григорівна Савіна, Херсонський національний технічний університет

доктор економічних наук, проректор з наукової роботи

Вікторія Олександрівна Баличова, ПВНЗ «Інститут ділового адміністрування»

викладач

Юрій Олександрович Калугін, «Інститут ділового адміністрування»

асистент ПВНЗ

Посилання

Ткачук О. В. Корпоративний імідж – важлива складова успіху банку / О. В. Ткачук // Держава та регіони. - 2006. - №6. - С. 297-299.

Шпенов Д. «Ділова репутація», визначення поняття, вплив на ступінь захисту [Електронний ресурс]. / Д. Шпенов // Всеукраїнська мережа «Ліга: закон». - Режим доступу : http://news.ligazakon.ua/news/2011.

Податковий кодекс України від 2 грудня 2010 від 02.12.2010 № 2755-VI [Електронний ресурс]. / Верховна Рада України. – Режим доступу : http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2755-17.

Господарський кодекс України від 16.01.2003 № 436-IV [Електронний ресурс]. / Верховна Рада України. – Режим доступу : http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/436-15.

Алешина И. В. Корпоративный имидж: стратегический аспект [Електронний ресурс]. / И. В. Алешина. - Режим доступу : http://www.cfin.ru/press/marketing/1998-1/04.shtml.

Сизоненко В. О. Сучасне підприємництво : довідник / В. О. Сизоненко. – К. : Знання-Прес, 2007. – 440 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Савіна, Г. Г., Баличова, В. О., & Калугін, Ю. О. (2016). ПОЗИТИВНИЙ ІМІДЖ ТА ДІЛОВА РЕПУТАЦІЯ У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. Науковий вісник Полісся, (3(3), 096–099. вилучено із http://nvp.stu.cn.ua/article/view/60323

Номер

Розділ

УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ